2. Hotelbeoordelingen Slovenië

35 Topliška cesta, 8250 Čatež ob Savi, Slovenië

#6 van de 62 hotels in Čatež ob Savi

• Beoordeeld op: 12 september 2023

• Vakantiehuis

De beperkte zwemmogelijkheden ivm keuze 2x per dag buitenzwembad of 1x binnenzwembad. Niet beide mogelijk. Betalen voor de ligbedjes. 3 nachten gebleven, waarvan 2 nachten met behoorlijke geluidoverlast van de buren. Muziek, hard praten, zingen. Eerste maal tot 04.00 s'nachts, omdat wij zelf zijn gaan klagen en geen ingrijpen van het park en niet ook niet tel bereikbaar. Volgende dag melding gemaakt en wel direct het park de buren een waarschuwing gegeven. Toch weer tot 01.30 geluidoverlast en beveiliging gebeld en daarna stil. Al met al 1 nacht goed geslapen en 2 nachten een rot nacht. Dit maakte het verblijf helaas minder geslaagd.

Groot, mooi en luxe huisje met ruime veranda en met prachtig uitzicht. Vele zwembaden.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

Mooie mobilhomes
    • Vakantiehuis

Toch wel veel niet werkt of open is in de thermaal Riviera en binnen was allen zwemwater open. Alle glijbanen dicht. Behouden misschien defecte door noodweer. Werksters stonden ons er om 9.15 al uit te kijken. Spullen stonden al klaar bij de veranda. Het is wel de luxe accommodatie!

Locatie en luxe mobilehome

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Mooie ligging, super zwembaden, accommodatie matige kwaliteit.
    • Vakantiehuis

We hebben weinig uitleg gekregen bij het inchecken. Alhoewel de accommodatie nieuw is denk ik dat hij niet lang netjes zal blijven. Hij was niet helemaal schoon bij aankomst. En de gebruikte materialen zijn van matige kwaliteit. Mooie ligging, groot maar het geld niet waard.

Fantastische ligging. Hele ruime veranda en ruime accommodatie. En natuurlijk fantastische zwembaden op het park.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023