Beoordelingen over Baiyoke Sky Hotel 4-sterren

222 Rajprarop Road, Rajthevi, , Pathumwan, 10400 Bangkok, Thailand

#752 van de 1.238 hotels in Bangkok

Onvriendelijk personeel dat geen andere taal naast het Thais...
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk personeel dat geen andere taal naast het Thais sprak. Hiernaast hanteerde de personeelsleden die de tickets voor het buffet verkochten, andere prijzen voor ons dan voor Thaise mensen. Wij kregen op een moment een zodanig hoge prijs zodat we zouden afhaken... waarom weten we niet,

Mooi uitzicht maar dat is het dan ook wel, prima voor één nacht.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn een beetje gedateerd en aan vernieuwing toe (Prijs / kwaliteit verhouding veel te duur voor wat je krijgt)

Het uitzicht blijft geweldig!! Slapen op de 47e etage blijft toch wel bijzonder.

Uitzicht over de stad op hoogte in ontbijtzaal.
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Kamer was verouderd en erg muf. Hadden skykamer genomen vanwege uitzicht. Maar kamer had maar 2 kleine raampjes. Dus weinig uitzicht. Meeste personeel was verre van vriendelijk. Zeker bij de receptie kon er weinig van vriendelijkheid af. Moesten een borg van 3000 baht betalen ivm de minibar. Maar deze was geheel leeg. Totaal onzinnig dus. Broodjes bij ontbijt waren oudbakken. Het hele hotel stonk naar de Durian. Hotel is duidelijk aan vernieuwing toe. Duidelijk 1 keer, nooit meer.

Uitzicht over de stad op hoogte in ontbijtzaal. Uitgebreide keus bij ontbijt buffet.

Ik verbleef in een junior suite op de 25e verdieping met...
    • Junior Suite Standaardzone

In de woonkamer stond een simpel ikea 2 pers bankstelletje, waarvan de zijleuningen er bijna vanaf konden breken, zo instabiel en zelfs met enkele vieze vale vlekken erop. De stoel met hocker zijn vanwege slijtageplekken ook aan vervanging toe. En het kleine campingkoelkastje vond ik een beetje tegenvallen. Al met al alles beetje gedateerd. En vond de straat waar het aangelegen was chaotisch en zeker in de avond beetje onvriendelijke buurt.

Ik verbleef in een junior suite op de 25e verdieping met zeer ruime kamer, luxe badkamer, slaapkamer, aparte kledingkamer/kast . Zeer ruim ontbijt op 83ste verd met mooi uitzicht. Dichtbij alle grote winkelcentra's en naast de Airport Rail Link.

Dmarkten rond het hotel
    • Junior Suite Standaardzone

De aankomst en de entree De gehele ingang(trappen)waren door chinezen geblokkeerd Er was geen doorkomen aan En er waren Geen.mensen die mijn foffers naar binnen Konden sjouwen 3 stuks Een grootse chaos Alle trappen zaten vol met grote groepen mensen die naar boven wilde of verzamelde voor de tien tallen.bussen allen mensen wilde naar 88ste etage voor het prachtige uitzicht.

Dmarkten rond het hotel

Het mooie uitzicht en de ruime kamers
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De foto's op de site komen niet meer overeen met de huidige situatie. Verder is het hotel open voor toeristen en daarom is het veel te druk

Het mooie uitzicht en de ruime kamers

Gedateerde en muf ruikende kamer die ook nog gehorig was.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was gedateerd, rook heel erg muffig en s'nachts was de luidruchtigheid van andere hotelgasten op de gang goed te horen vanuit de kamer.

De locatie en de hygiëne.

mooie afsluiter van ons avontuur in Thailand en Cambodja
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Het hotel heeft een opfris beurt nodig. - Het zwembad ziet er op de foto's heel mooi uit maar in werkelijkheid is de verf van de buitenmuur al serieus afgebladderd. Verder zijn er weinig ligbedden aan het zwembad. - Het is vaak zeer druk aan de liften waardoor je soms lange tijd staat te wachten. - We hadden bij boeking om een 3 persoonskamer gevraagd maar we kregen een 2 persoons waar een 3e bed werd bijgezet.( geen volwaardig bed) We hebben aan de receptie gevraagd voor een volwaardige 3 persoonskamer en ook wel gekregen.

Het ontbijt was overheerlijk en zeer uitgebreid. De kamer was ruim en het was fijn om ook badjassen te hebben en voldoende water in de ijskast. Het personeel in het restaurant is zeer vriendelijk en gedienstig

• Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Erg oudbollig, skybar viel tegen, ramen vies . Veel toeristen, en vaak van lift wisselen om over te stappen om ergens te komen, erg omslachtig.

Uitzicht.ontbijtpakket gekregen ivm vroege uitcheck ivm vroeg vliegen . Goed lekker bed.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Unieke ervaring.
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Door de grootte van het hotel wat onpersoonlijk maar dat kan moeilijk anders, denk ik.

Leuke ervaring om in hethoogste hotel van Bangkok en zelfs Thailand te logeren. Buffetten waren heel lekker en zéér gevarieerd en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Super uitZicht
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het stinkt er behoorlijk op bepaalde plekken Oud pand, nodig eens te verbouwen De restaurants zijn niet meer van deze tijd Overdreven dure massage prijzen

Super uitZicht

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

HEEEERLIJK
    • Superior Suite Standaard Zone

Enkele jaren 80 interiordesign moeten eens gerenoveerd worden.

Super grote hoekkamer 31.floor. zicht op Bangkok 180* Ontbijt overtrof alle verwachtingen Heerlijke restaurants op vzrs hillende verdiepingen. Afwisseling voor elke dag

Geweldig hotel met uitzicht. Jammer van de 1000en (Chinezen) toeristen.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1 groot nadeel waardoor ik het niet aanraad zijn de bussen vol met chinezen toeristen die hier naar toe komen om het uitzicht te bekijken.

Uitzicht is fenomenaal. Kamers lekker groot en ruim. Heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

• Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn ietwat gedateerd. Een grondige opknapbeurt is geen overbodige luxe. Tevens zijn de prijzen voor de drankjes zeer aan de prijs (al is een cocktail in de bar op de bovenste verdieping een must!).

Het uitzicht is geweldig en elke vorm van buffet wat wordt aangeboden is ontzettend uitgebreid.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Slechte kamer en service
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Ontvangst. Bij het booken is er wat misgegaan, had spacezone ipv sky zone geboekt maar op een of andere manier is bij booking de verkeerde kamer toegewezen terwijl de hogere kamer voor mij als guniusklant goedkoper was. Zij wouden niets voor mij doen. En waren erg onbeleefd. Bij aankomst in de kamer verdiep 60, linne vies gordijnen stuk bed stuk. Na klachten bij de receptie boden hun een kamer op de 4 verdieping aan. Cancellen mocht/kon niet. Ik. Moest booking maar bellen, nadat sat gedaan te hebben zelfde antwoord kon niet meer Cancellen omdat ik de kamer niet had bezichtigt. Weer naar de receptie en kreeg een kamer op de 59verdieping. 1 kleine raam in de hoek en 1 kleine raam in de kamer. E4g donkere kamer geld niet waard. Tijdens uitchecken meerder lege kamers gezien met veel ramen en veel meer ruimte. Foto's komen niet overeen met gekregen kamer

Het uitzicht. Verder niet zo veel. Ontbijt was ook redelijk ok

Waardeloos hotel, niet boeken, ga er alleen even naartoe voor het uitzicht
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Ik had een kamer in de Space Zone geboekt. Kosten: ruim € 100. Toen ik mijn kamer zag was ik zeer teleurgesteld. Een klein raampje, een kleine hoekkamer waar een constructieve balk van ca. 30 x 30 schuin doorheen liep en vieze vloerbedekking. Terug bij de receptie kreeg ik te horen dat er een upgrade mogelijk was naar een ruimere kamer met mooi zicht, maar dat ik daar € 25 per nacht voor moest bijbetalen. Ik heb dat onder protest gedaan, maar ook in deze kamer bleek de vloerbedekking vies, waren de sierkussens gescheurd, zat de WC-bril los en zelfs de douchekop ontbrak. Dat laatste werd op mijn verzoek gerepareerd. Het uitzicht was inderdaad spectaculair. Belachelijk duur en afgeleefd hotel, met personeel dat niet vriendelijk is.

Het uitzicht vanaf de 84 e verdieping was mooi, maar je moet je realiseren dat daar hordes toeristen van buiten op af komen, waardoor je lang op de lift moet wachten. En om boven te komen zijn drie verschillende liften nodig. Het ontbijt buffet gaf veel keus, evenals het dinerbuffet van Bht 860.

Prima voor maximaal 2 nachten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het tapijt in de kamers en het feit dat de ramen niet open kunnen. Verder is het heel erg druk met toeristen die een dag komen kijken.

De locatie. Dichtbij de sky train

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ontbijt was zeer uitgebreid en het uitzicht daar super!
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gedeelde lift met buitenstaanders die geen gast waren in het hotel was zeer druk.

Ontbijt was zeer uitgebreid en het uitzicht daar super! Kamers wat outbollig maar wel schoon.

het was oke maar te druk , ook als iets wat verouderd kwa badkamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer druk in het hotel met dagelijks meer dan 4000 bezoekers voor de uitkijk toren ,

het ontbijt was in buffet met veel keuze , slaapkamer zeer ruim , hotel goed gelegen in stad bangkok met alles dicht in de buurt , winkels, restaurants , massage salons enz

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Zeer aangenaam
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Bij aankomst twijfelde ik over de kwaliteit en de hygiëne, de Lobby is redelijk versleten maar wordt daarintegen ook zeer intensief gebruikt. Het is er druk omdat er ook veel touristen alleen voor het uitzicht en het restaurant bovenin het hotel komen, ik vond dit niet erg maar het leek mij een minpunt.

De badkamer is ruim en de douche levert zo veel warm water als je wilt. Het uitzicht is zeer mooi, in vele kamers zit je hoger dan de meeste hotels in totaal zijn. Wij hadden een mooi groot raam in de kamer. De tv had een zender waarop engels-talige films worden uitgezonden. Tevens was er voor nederlands-talige bezoekers de zender bvn. Met de snelle lift aangekomen op de 64ste verdieping stap je in een gedateerde maar luxe omgeving, ik vond het prachtig. Er zit een bar bovenin het hotel met een prachtig uitzicht geschikt voor jong tot oud (geen kinderen maar die hebben ook niets te zoeken in een bar). Je hebt weinig last van de gasten die voor het uitzicht komen mede omdat deze met een andere lift naar de top gaan.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Luxe.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig zitplaatsen tijdens het ontbijt. Sommige dagen waren er gewoon geen zitplekken door de drukte.

Luxe. Ruime kamer met een bad. Vanaf de top een geweldig uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima hotel op top locatie, alleen slechte WiFi
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi was echt ronduit slecht! Ook erg druk bij de liften ivm uitzichtpunt op de bovenste verdiepingen.

We kregen een upgrade en hadden daardoor een enorm grote kamer met bijna uitzicht rondom. Wel beetje vergane glorie. Locatie is top, leuke buurt en ook vlakbij station van AirPort link. In half uurtje ben je op het vliegveld.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Moet je een keer gedaan hebben
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Prijzen zijn net als het hotel,erg hoog

Het hotel geeft als verkoop argument aan het hoogste hotel te zijn.Echter is het een nogal gedateerd hotel. Wel eenvoudig en goedkoop te bereiken met openbaar vervoer vanaf de luchthaven.Station Skytain is op loopafstand.

niet voor herhaling vatbaar!
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers zijn zeer oud... wel voorzien van alle faciliteiten.. maar outdated, personeel onbehulpzaam misschien een taalbariere.. fitness was zogezegd om 7u open, om 8u en iets hebben ze pas open gedaan... de liften zijn toegankelijk voor iedereen dus lang wachten voor liften omdat het een druk bezochte gebouw is door mensen van buitenaf ook... skytrain naar de luchthaven is een 10min wandelen via een steegje geraak je er uiteindelijk wel..

van buitenaf een mooi groot gebouw... roomservice is ok

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Was goed voor 1 keer.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor ons was het massa gebeuren aan de lopende band. Veel verouderd. Dringend opknapwerken zou niet verkeerd zijn voor het geld dat men betaald. Zowel het Ontbijt & avondmaal had enorm veel keuze, lekker was anders/ duur anders wel. Zeker voor kinderen.

Bedden waren goed. Kamers waren proper.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima hotel voor de prijs, maar wel een klein beetje gedateerd.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel zelf is een klein beetje vergane glorie. Bovendien is het ook een toeristische attractie, dus verwacht drukte in de lobby (op de 18e etage) met mensen die met een van de liften naar het uitkijkpunt op de 84e etage willen.

Op de 18e etage waar zich ook de lobby bevindt zijn ook wat winkeltjes, een 7 Eleven achtige minimarkt én een driving range met een barretje waar je onder het genot van een drankje kunt afslaan. Origineel idee.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Het ontbijt en het avondeten zijn heerlijk, heel veel keuze.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is ook een attractie, waardoor het altijd erg druk is. De liften gaan niet allemaal naar alle verdiepingen, dus soms wel een zoektocht. Hotel is best prijzig.

Het ontbijt en het avondeten zijn heerlijk, heel veel keuze.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Tof om zeker eens meegemaakt te hebben
    • Superior suite Sky Zone

Veel toeristen over en weer, kamer zelf was wat verouderd en ik had meer verwacht van de skybar waar we niet op konden ipv vip reservering

Geweldig uitzicht!!! Wij hadden echt een super kamer op de 55ste verdieping! Ik was verliefd. Verder lief personeel, genoeg te zien en te doen alleen al in het hotel. Wij bleven met oud en nieuw en hadden ook nog eens een avondbuffet met groot feest én de volgende ochtend ontbijt. Locatie is centraal, erg fijn!

prima maar dat was het wel
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

De kamer en badkamer is groot.....schoon is het wel. Het uitzicht waar de meeste mensen dit hotel voor boeken is mooi, over Bangkok heen...maar....vanuit de kamer heb je slechts een klein zicht...wij hadden de 58 e etalage... met een klein zicht bedoel ik, een klein raam van misschien 2.00 breed...en ook nog aan de buitenkant afgeplakt, zodat je geen scherp zicht hebt naar buiten...dus best een tegenvaller voor 3200 bath. Je kon wel gratis naar boven de 83e verdieping...voor een mooi uitzicht, waar je normaal 500 bath voor moet betalen. De volgende keer...dit hotel niet meer, het was leuk, maar wel voor 1x Het ontbijt is gratis, en prima verzorgt...

Het uitzicht vanuit de kamer die zat op de 62 ste verdieping
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

kamers gaan al een aantal jaar mee en dat is te zien aan het meubilair. Overigens wel heerlijk geslapen.

Het uitzicht vanuit de kamer die zat op de 62 ste verdieping

Wij vonden het prima voor een paar nachten.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers mogen wel eens in een nieuw jasje gestoken worden, en kamers zijn erg gehorig.

Mooi hoog hotel, met schitterend uitzicht. Wij hadden geen ontbijt, maar hoorde van andere dat het goed was. En lag mooi centraal.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Proberen
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Op de trap van het hotel staan tripjes verkopers. Kom vaak in Bangkok voor mij geen probleem

Ik werd aan alle kanten geholpen zeer goede service

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Verouderd hotel met schitterend uitzicht
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geur aan de receptie was vreselijk, lang aanschuiven aan de liften en kamers verouderd maar schoon.

Mooi uitzicht, goede WIFI-verbinding, vriendelijk personeel, goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Het voldeed afdoende om er te slapen, that’s it.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoeveelheid liften. De ‘chaos’ direct buiten voor de deur. Het slechte eten in het restaurant op een van de bovenste etages.

De locatie ligt op 5 min loopafstand van de airport train. De airco deed zijn werk goed. Op de 31e etage hadden we een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Ideaal voor romantiek/volwassenen.
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Niet echt voor kleine kinderen. Weinig/niets te doen voor kleine kinderen.

-Uitzicht, prachtige uitzicht vanuit de kamer. Ook vanaf de bovenste etage. -Eten was erg lekker en zeer uitgebreid. -Behulpzaamheid van het personeel was top. Had mijn telefoon in een taxi laten liggen in de miljoenenstad bangkok met duizenden taxi's. Dankzij de hulp van het hotel heb ik mijn telefoon weer terug.

We zaten op de 60e verdieping wat echt een prachtig uitzicht...
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

We zaten op de 60e verdieping wat echt een prachtig uitzicht over de stad gaf, alleen was helaas daar wel reclame voor het raam wat enigszins een beetje het uitzicht veranderde.

Uitzicht waanzinnig. Hotel matig.
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Hotel is sterk verouderd. Aan het interieur lijkt weinig te zijn gedaan. Zeer onpersoonlijk. Het is een soort van fabriek die toeristen door het gebouw verplaatst. Je betaald voor het uitzicht. Niet perse voor de kamer of hotel.

Uitzicht was erg mooi

• Beoordeeld op: 27 september 2017

een avontuur voor een 1 nacht in Bangkok
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

kamers wat verouderd, wel aan wat modernisering toe. Het zwembad gedeelte vooral, losse tegels en vergane glorie Wij verbleven in de Skyzone voor een mooier uitzicht, maar dit viel toch tegen door het kleine raam op de hotelkamer. Op het ronddraaiend dek op de bovenste verdieping is dit weer een beetje goed te maken.

Het ontbijt is ook zeker aan te raden, waar voor je geld en heel veel keus. Op de 81e verdieping kun je ook lekker buiten ontbijten als je op tijd bent en hierbij van het uitzicht genieten.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Leuk voor 1 of 2 nachtjes
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is wel gedateerd en in de buurt zelf zijn weinig restaurants. De skybar is niet in de openlucht en omdat het zo'n groot hotel is vonden wij het onpersoonlijk.

Het uitzicht en dicht bij grote winkelcentra

Beetje gedateerd hotel, maar juiste kamer maakt niet uit. Locatie is zeer centraal!
    • Superior suite Sky Zone

WiFi gaat per verdieping. De 55e werkt totaal niet. Later hebben we de 56e geprobeerd met hetzelfde wachtwoord en dat werkte gelukkig wel.

De superior suite is echt een aanrader. Heerlijk ruime kamer met een geweldig uitzicht. Vanaf buiten zie je exact waar je zit. In de glazen piramide aan de zijkant, eigen erker op de 55e.

Zeer mooi en leuk hotel, de moeite waard voor het uitzicht alleen al
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Unfortunatelly to go to the higher floors(for the view and breakfast etc.) you first had to go back to the lobby and take another elevator to go back up to those higher floors. But because people who do not stay at the hotel can also go up for the view, this is unfortunate but understandable. Also some

Really nice view from the room and on the higher floors. You're in the highest building in the city so you can overlook everything. Loved the breakfast on the 76th floor with an overlook of Bangkok in the morning.

Eenmalig verblijf in vergane glorie toeristenfabriek
    • Junior Suite Standaardzone

Stank op de gang, enorme toeristenfabriek, redelijk duur (beter een kleiner hotel in de buurt nemen en voor het uitzicht naar de gratis skybar)

Locatie naast treinstation, prima ontbijt en diner met veel keuze

Niet mogelijk om eerder in te checken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet mogelijk om eerder in te checken. Geen voorstel gedaan alleen mogelijk als je een upgreda van kamer doet Gelooft niet dat er in z'n groot hotel geen kamers vrij zijn

Het ontbijt was heel erg uitgebreid en heerlijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg druk!!! Het hotel is zo groot en massaal.Ik mis persoonlijk contact. Bij de liften grote groepen mensen. Erg toeristisch.

Het ontbijt was heel erg uitgebreid en heerlijk. De kamer was aangenaam en ruim.We hadden een heerlijk bed.

Matig; we voelden ons vast zitten in een tourist trap en niks voelde sfeervol of authentiek aan.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een groot en massaal gebouw, een soort event center ipv een sfeervol rooftop gebouw. De bar is bovendien binnen, met slechte airco, dus je zit achter glas en niet in de openlucht. De bovenste verdieping is wel in de open lucht maar achter tralies dus ook niet sfeer verhogend.

Het uitzicht van de hoogste verdiepingen is prachtig; daar zorgt de skyline van Bangkok voor.

Het is een ontzettend gaaf hotel en een echte aanrader!
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers lijken wat verouderd in een ouderwetse stijl. Desalniettemin was het comfortabel en zijn er goede bedden!

Het is een ontzettend gaaf hotel en een echte aanrader! Alleen inhouse-guests kunnen naar de bovenste (84ste) verdieping en daar heb je een onwijs mooi uitzicht. Het is niet voor niets het hoogste gebouw van Thailand!

Ik kon voor een kleine meerprijs de kamer aanhouden tot ik...
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is vrij hysterisch omdat er groepen chinezen, Japanners het hotel in willen vanwege het panorama dek. Het is dus allesbehalve rustig in de lobby en bij de liften

Ik kon voor een kleine meerprijs de kamer aanhouden tot ik naar de luchthaven moest vertrekken

Sky high!
    • Junior Suite Standaardzone

Ze deden niks met het feit dat het de huwelijksreis was (hadden we we aangegeven) Het hotel was vanwege de hoogte ook een toeristisch attractie, dat leverde lange wachttijden op bij de lift

De grote kamer Ligbad Uitzicht Fijn bed Uitgebreid en goed ontbijt Diner op de 81e verdieping Centrale ligging

schoon maar niet wat we verwachten, locatie goed
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

foto s geven geen realistisch beeld. Heeft nodig potten verf nodig en moderne uitstraling

was een gedateerd hotel. Plek is super, Foto s van hotel zijn echt oud. Het was echt schoon maar wel oud! bijv zwembad bladert de verf af

Het is echt een mega groot hotel en een attractie op zich.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

Het was erg druk en kolossaal. Leuk voor een nachtje, maar zeker niet voor een hele vakantie. Het voelde een beetje aan als vergane glorie en het was een beetje ouderwets.

Het is echt een mega groot hotel en een attractie op zich. Er zijn meerdere restaurants, een bar, zwembad, golfbaan. Je hoeft in principe je hotel niet uit, genoeg te doen. Maar vooral niet doen en lekker de straten van Bangkok verkennen. Er is een night bazar rondom het hotel, leuk om rond te lopen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Erg makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en het...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De geur! Hotel (en kamers) ruikt heel muf, waarschijnlijk door het riool.

Erg makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en het heeft een centrale locatie.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Stomme reclame sticker bederft gedeeltelijk de pret.
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Wij hadden een kamer in de hoogste zone, 73ste verdieping, uiteraard geboekt voor het uitzicht. Helaas was het zicht slecht, vanwege het feit dat de vensters van de hoogste zone zijn beplakt met een reuze reclame sticker (BMW). Belachelijk! (zie foto) Betaal minder en overnacht iets lager!!! Liften zijn nogal druk met dagtoeristen. Bar aan de top van het gebouw is vol lawaaierige dagtoeristen.

Schitterend ontbijt buffet: Europees, Thai, Indisch, Japans, Chinees, op de 77ste verdieping Kleine supermarket in het gebouw, met normale prijzen voor drank en snacks Vlak bij Pratunam kleding markt 5 minuten tevoet van de airport link halte, geen taxi nodig Restaurants goed en niet duur Ruime kamer met bad

Ideaal verblijf
    • Junior Suite Standaardzone

Toeristen van buiten het hotel kunnen tegen betaling een bezoekje brengen aan het hotel en genieten van de rooftop, op sommige momenten was het hierdoor super druk en moest je aanschuiven om de lift te kunnen nemen naar je eigen hotel kamer.

Het hotel is uitstekend te bereiken van Bangkok airport met de skytrain en kost je bijna niks. Het hotel zelf is wat gedateerd maar wel hygienisch, elke dag werd de kamer netjes opgeruimd en kregen we verse handdoeken. Het ontbijt zelf viel wat tegen voor ons maar smaken verschillen, het uitzicht op de 81ste verdieping die je er bijkrijgt is wel fenomenaal ! Wij hadden een kamer op de 41ste verdieping, je hebt een prachtig uitzicht over Bangkok !

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel met een prettige prijs op een centrale locatie.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is onderdeel van een multi-functioneel gebouw waarin onder meer een winkelcentrum en een uitzichttoren is gevestigd. Als gevolg daarvan is de situatie bij de ingang en bij de lobby nogal chaotisch, en zijn de liften druk bezet. Het interieur van de kamer is wat sleets (een beetje "outdated").

De kamers waren bijzonder ruim. De kwaliteit van het eten geleverd via de roomservice was uitzonderlijk goed, en bovendien heel schappelijk geprijst. De kamers en de gangen naar de kamers zijn prettig stil.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Leuke hotel op goede locatie.
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Erg druk,, ook met mensen die alleen naar de observation deck komen om de stad te bekijken. Kamers en gangen wat verouderd/gedateerd.

Erg goed ontbijt met adembenemend uitzicht over de stad. Gratis Shuttlebus naar het centrum MBK shopping enz.... Dichtbij de treinstation naar het vliegveld en naar de stad. Leuke zwembad. Mooi uitzicht over de stad vanuit de observation deck.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Amazing!
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wi-fi werkte slecht, dit had te maken met het feit dat er veel gasten waren op dat moment. Hierdoor wordt het simpelweg te druk op het net.

Het uitzicht! En wat het hotel te bieden heeft qua faciliteiten!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Zeer uitgebreid onbijtbuffet, nette kamers.
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Het personeel in de skybar was het minst vriendelijk. Terug storten van de borg op de creditcard, duurt lang.

Zeer uitgebreid onbijtbuffet, nette kamers. Goede ligging, heel mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Leuke hotel en heel vriendelijke service
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vroeg een rookvrije kamer en toch kreeg ik een kamer met een rookgeur.. en dat er tapijten zijn in de kamers is ook niet aangenaam

Het ontbijt was erg lekker je had heel veel keuze uit het buffet.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goed, maar kon beter.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De riolering was slecht. Het duurde 4 uur voordat het bad leeggelopen was. Wifi in de kamer was slecht; enkel op het toilet en bij de deur was goed bereik.

Grote ruime kamer. Je kon alleen de lift gebruiken met je kamer pas, wat een gevoel van veiligheid geeft.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Never nooit meer. Vreselijk!!!
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Super Deluxe space kamer 66 verdieping was erg klein. Raampjes waren bijna niet te vinden,. en je komt toch voor het uitzicht! En waren ook nog eens beplakt met rare rondjes folie. Erg druk met dagjes mensen die komen eten in het buffet restaurant. eigenlijk alleen maar een soort volk wat met niets of niemand rekening houd. Skybar op het dak is geen dakterras, maar gesloten ruimte. Wil je nog iets zien van het uitzicht in de buitenlucht dan moet je een Vip tafel boeken in Diamond grill restaurant. kost je 1500 BHT p.p. en drankjes zijn apart. Prijzen voor de drankjes liggen hoger dan normaal. Eten is voornamelijk seafood, niet echt bijzonder en wederom stikt t van een bepaald volk zonder tafelmanieren!!! Wilden eigenlijk kamer upgraden naar een suite die 10 verdiepingen lager lag. omdat die grotere ramen had. prijs op Booking was circa 500 BHT duurder. na contact met de receptie konden we alleen upgraden als we 3000 BHT extra betaalden, boven op de 4000 BHT die we al betaald hadden. Echt belachelijk!! viel niet te praten met de receptie. Liften zijn enorm irritant, soms lang wachten voordat je uberhaupt een lift in kon en 3 x overstappen naar andere lift om beneden te komen. Al met al was het een super teleurstellende ervaring, voor ons nooit meer. Echt een hele vieze smaak aan overgehouden. Bedenk je goed voordat je dit hotel boekt, Zoals het omschreven staat zo is het dus echt niet! heel veel gebakken lucht.

het uitzicht!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Welcome in Bangkok
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat ik na 10 dagen weer moest verrekken. Het enige wat minder in het hotel is, is de gratis WiFi. Betaalde WiFi is zeer goed, maar kost 4 euro per dag.

Perfect hotel is bruisende wereldstad.

Prachtig uitzicht, prima ligging maar ook best wat op aan te merken, helaas
    • Superior suite Sky Zone

Wat had er beter gekund en waarschijnlijk ook beter gemoéten wil dit toch wel boeiende hotel eindelijk eens boven de maar heel gemiddelde 7 uitkomen. Ten eerste: het hotel begint wel echt gedateerd te raken; we konden zien hoe brokken beton van het gebouw waren losgeraakt; het (erg kleine) zwembad - bijvoorbeeld - heeft écht op heel korte termijn groot onderhoud nodig want de haveloosheid druipt er af. Natuurlijk is het niet groot en zijn er niet veel ligbedden, het hotel ligt immers midden in de stad waar gewoekerd wordt met ruimte. Ten tweede: het niveau van Engels van de medewerkers is zozolala en dat is extra lastig in verband met problemen - die er in ons geval waren met de internetconnectie; een probleem waarmee het management overigens bekend was, erkenden ze ruiterlijk... dat dan weer wel, maar doé er dan wat aan. En wacht niet af tot je gasten een andere kamer eísen; zeker niet als ze al de duurste suite hadden. Een beetje in de watten gelegd worden, voelt dan toch op zijn plaats. Verder:je mag er (eigenlijk) niet over klagen maar Baiyoke Sky hotel is een bezienswaardigheid, vooral onder de in groten getale toestromende Aziaten die van het uitzicht komen genieten. Dat maakt het in de receptiehal - en vóór het hotel zelf - heel, heel erg druk... Baiyoke Sky is niet bepaald een kleinschalig boetiekhotelletje; zoek je dát, dan zit je hier helemaal verkeerd.

De ligging van het hotel is fantastisch; in een leuke wijk en op 5 minuten lopen van het MRT-station waarmee je in een krap half uurtje naar de luchthaven Suvarnabhumi reist. Wij hadden een executive suite genomen en ook die was verbluffend, 70 vierkante meter op de 54e - later 56e - verdieping. Het uitzicht is dus verbluffend. We waren een avond in de gelegenheid om op een van de topverdiepingen buiten te eten (lekker eten en natuurlijk een adembenemend uitzicht over de stad). Bovendien: het is in Bangkok een zeer bekend hotel zodat je geen moeilijkheden hebt om welke taxi- of tuktukchauffeur duidelijk te maken waar je naartoe gebracht wilt worden.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Waanzinnig uitzicht!
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Het interieur (met name de kamer) erg oudbollig en gedateerd. Hadden t sjieker verwacht. Tevens viel de massage daar heel erg tegen, best duur voor t geen wat we kregen.

Ontbijt was super, personeel heel vriendelijk en behulpzaam en de kamer heel groot met een fijn zacht bed!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Mooi uitzicht in de skybar.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg druk, ga voor 19:00 naar de top.

Mooi uitzicht in de skybar. Nog 1 etage hoger is een rondraaiend panorama platform en daar sta je echt buiten op 300 m hoogte

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Het hoogste hotel van Bangkok
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Er zijn verschillende restaurants in het hotel maar allemaal in buffetvorm met een behoorlijk hoge prijs. Het zou beter zijn als een van de restaurants a la carte zou zijn dan hoef je geen hoge prijs te betalen als je geen grote eter bent. Het hotel is 20 jaar oud en aan een heropfrissing toe.

Het uitzicht. De goede werking van zo'n groot hotel. Goede locatie met een goede verbinding naar de skytrain. Het is een ervaring om een kamer te hebben op het 68ste. We kregen gratis een upgrade.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Verblijf vonden wij super, zeker gezien de gratis upgrade naar een suite van 75 m2 op de 65e etage.
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Het zwembad is voor z'n hotel maar zeer mager. Een hotel met 637 kamers en dan maar 14 ligstoelen bij het zwembad. Verder zou het een idee zijn om de achterwand bij het zwembad te vervangen in een glaswand waardoor je vanuit het zwembad over Bangkok kan kijken. Ik zag in andere recenties opmerkingen over drukte en veel chinezen. Beide is nogal logisch bij z'n groot hotel en dicht bij China. Beide is ook te verwachten.

Het uitzicht vanaf de 65 etage.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

grote kamers in de Skyzone, grote badkamer, heerlijke bedden.
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Jammer dat de ventilator 's nachts aan gaat met veel lawaai. Daardoor minder goed geslapen.

grote kamers in de Skyzone, grote badkamer, heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Uitzicht van geupgrade kamer en locatie
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten slecht, vooral het ontbijt, chaos alom, niet vers en bivendien heeft het hotel twee keer kamer afgeschreven, Oorspronkelijke kamer en de betere

Uitzicht van geupgrade kamer en locatie

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Baiyoke is zijn charme verloren
    • Deluxe Sky Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Baiyoke is de Baiyoke van ca. 8 jaar geleden niet meer. Toen nog een toplocatie om te verblijven. Nu niet meer dan een hotel met verloren glans. Dit was de derde, maar laatste keer dat ik daar ben verbleven.

Uitzicht blijft indrukwekkend.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Super locatie
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel moet echt een opfrisbeurt. Zwembad is toe aan schoonmaak. Zwembad heeft 15 ligbedden.... De airco staat zo hard in het restaurant dat het verblijf niet aangenaam is. Mensen zitten er met sjaals.

Locatie is top. Bedden heerlijk. Ruime kamer. Het uitzicht is fantastisch

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Top locatie in bangkok
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is toe aan een opknapbeurt. 660 bedden en 15 strandstoelen ...? De airco in het restaurant blaast enorm . Gasten zitten met sjaals...

Locatie !

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Tegenvaller
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een heleboel. Hotel erg armoedig. Achterstallig onderhoud. Hygiene is ook verste zoeken. Kakkerlak op je kamer en veel geluidsoverlast

De ruime kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Druk hotel
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel touristen komen hier naartoe om in een van de restaurants te eten of alleen voor het uitzicht. Beetje druk daarom in de lobby en in de liften, maar niet superstorend voor ons.

Kamer leek wel een ballroom, zo groot. Heerlijke bedden. Alles prima! Leuke rooftop-bar op 83ste etage (binnen) met super uitzicht over de stad. Leuk om hier een keer te overnachten!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Geweldig!
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

Op bepaalde tijden druk bij de liften.

De locatie is perfect! Midden in de shopping area! Super verbinding met de Skyrail van en naar de luchthaven. Ontbijt fantastisch!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Het uitzicht was geweldig, vriendelijk personeel, grote...
    • Deluxe Space Zone Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden

De inrichting is gedateerd zowel vand kamers als van de faciliteiten

Het uitzicht was geweldig, vriendelijk personeel, grote badkamer, heerlijke douche.