2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Trat Province
  4. Hotelbeoordelingen Ko Chang
  5. Beoordelingen van Coconut Beach Resort, Koh Chang

Beoordelingen over Coconut Beach Resort, Koh Chang 3 sterren

17/5 Moo 4, Klong Prao Beach, Koh Chang, Trat, Klong Prao Beach, 23170 Ko Chang, Thailand

#102 van de 134 hotels in Ko Chang

• Beoordeeld op: 9 juni 2024

• Villa

Mooie omgeving personeel heel vriendelijk ontbijt tay en engels mooie kamers snel internet rustig

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 9 april 2024

• Villa

Als ze komen poetsen, wordt er verlucht.. maar er komen heel veel muggen binnen. Geen zonsonderdergang te zien.

Heel uitgebreid ontbijt, elke ochtend anders.

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

• Villa

We moesten een deposit betalen voor onze sleutel, 500 bath. Toen we vertrokken zijn we dat geld vergeten terug te vragen. Personeel aan de balie, heeft ons daar ook niet aan herinnerd . We vragen nu om dat terug te storten op mijn mastercard, maar wi´ken ze niet doen. We stonden vlak bij hotel te wachten op een taxi, ze hadden ons gerust kunnen aanspreken hierover. Spijtig, hopelijk herbekijken ze hun mening.

Mooie tuin , vlak aan zee

• Beoordeeld op: 10 februari 2024

Heerlijk verblijf
    • Villa

De bedden waren aan de harde kant en af en toe waren er niet voldoende ligstoelen bij het zwembad / strand.

Mooie locatie met een fantastisch restaurant en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

Heerlijk resort met fantastische mensen aan een adembenemend mooi strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het enige minpuntje is dat de matrassen vrij hard zijn, maar als je dit meldt bij de receptie dan leggen ze extra dekbedden op de matras om op te liggen, dit maakt de matrassen iets comfortabeler.

Heerlijk resort aan een werkelijk adembenemend mooi strand. Het is zuiver, alles is perfect geregeld en het personeel doet werkelijk alles om het je naar je zin te maken. De Coco bar aan het strand is ook een geweldige plek om evenveel drankje en hapje te doen. Aan het zwembad en strand zijn voldoende ligstoelen en de handdoeken service is perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Leuk resort met prachtige ligging.
    • Superior Bungalow

Je zit niet heel privé bij de huisjes (vond ik niet storend), mensen liggen op strandstoelen aan het water. Bij het restaurant draaien ze de hele dag muziek (overdag rustgevende muziek, daarna pop), wat je redelijk goed kan horen. De bedden waren te hard naar onze smaak. Oosterburen die zich soms niet zo netjes gedroegen.

Gelegen aan een prachtige baai waar je heerlijk kan zwemmen/ dobberen, ruime (deluxe) bungalow met leuk zitje, prima ontbijt en goed restaurant. Supermarkt en winkeltjes op loopafstand aanwezig. Vanaf het einde van de middag kun je een heel stuk over het strand wandelen (eb), ook naar andere restaurants.

• Beoordeeld op: 29 december 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Fijn resort op een goede locatie. Strand, restaurants en winkels op loopafstand. Heerlijk ontbijtbuffet en ruime kamer. Servicegericht personeel. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Redelijk verblijf met ruime kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Voor ons zat er niet zoveel in de buurt zoals een gezellig straatje, restaurantjes of een food/nightmarket (er zijn er wel een paar).

Ruime kamers, ietwat gedateerd, maar ruim. Nu zijn wij geen resort mensen maar het verblijf tussen de vele Russen was prima. Let wel op bij het boeken dat er twee zwembaden zijn. Wij hadden nagenoeg uitzicht (door de bosjes heen) op het kleine zwembad. Leukste plaatsje voor een avondhap en een borreltje is 7 km zuidelijk in Hatkai Bae. Eten bij de food market Good luck restaurant en een drankje met live muziek bij Fin.

• Beoordeeld op: 13 november 2023

Top
    • Villa

Mag onderhand wel een likje verf en een update hebben

Zijn mooie nette kamers

• Beoordeeld op: 2 maart 2023

• Villa

Prima plek, alles erop en eraan. In een toeristisch gedeelte van Ko Chang. Goede locatie om te verblijven en het eiland te verkennen met de scooter (motor). Verschillende motor rentals in de buurt, en tour operators voor allerlei activiteiten (snorkelen/trekking/uitstapjes naar de omliggende eilanden)

• Beoordeeld op: 18 februari 2023

Prachtige locatie en een ideale locatie om te ontspannen

niks

We voelden ons alsof we in een Thais huis logeerden. Het had een prachtige architectonische structuur. We verbleven in de geluiden van vogels. De locatie en de zee waren geweldig. De zee was twee stappen verder en geweldig. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar het zag er erg schoon uit. Het ontbijt was heerlijk en authentiek. Ik heb een Genius abonnement op Booking.nl. Ik zou deze plek zonder enige aarzeling in de top 5 plaatsen op de plaatsen waar we tot nu toe hebben verbleven. We hebben genoten van ons verblijf hier en zouden het iedereen zonder aarzeling aanbevelen. Er zijn traditionele Thaise (ook streetfood)en internationale restaurants in de buurt voor elke budget.

• Beoordeeld op: 17 februari 2023

heerlijke dagen gehad, prima voor eerste paar dagen op het eiland.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

alles een beetje gedateerd, er moet nodig onderhoud gepleegd worden, ik hoop van harte dat ze dat doen want het is een fijne plek

ze herkenden ons bij de receptie, hebben geholpen bij de terugreis. lekker zwembad, leuk eten op het strand. grote kamer met groot bed.

• Beoordeeld op: 10 februari 2023

fijne eerste paar nachten op het eiland.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

vrij drukke omgeving, geen mogelijkheid dubbel bed te krijgen Ipv twee single, islamitisch dus geen varkensvlees.

fijn zwembad, aan zee, mooie tuinen, vriendelijk personeel, lokatie

• Beoordeeld op: 24 januari 2023

goede locatie , vriendelijk personeel ,ontbijt was goed

de doche slang was maar 1,30 lang .ik moest zittend dochen

de locatie

• Beoordeeld op: 11 januari 2023

Aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Indeling badkamer is niet erg logisch maar dat is vaak zo in Azië.

Top locatie. Meteen aan het mooie zandstrand. Gratis standhandoeken Leuke restaurantjes in de buurt. Voortreffelijk ontbijt. Via booking vaak korting op de prijs.

• Beoordeeld op: 19 december 2022

top
    • Standaard Tweepersoonskamer

er zijn niet mega veel restaurantjes in de buurt.

de locatie aan het strand. het ontbijt en de schone kamers. zeer goede prijs kwaliteit verhouding. we kregen zelfs een kamer upgrade

• Beoordeeld op: 10 december 2022

comfortabel hotel en vriendelijk personeel

niets

locatie en rust. mooi strand . water wordt zeer geleidelijk dieper dus zeer geschikt voor kinderen. personeel is zeer attent. ontbijt gevarieerd. veel Thaise gerechten maar ook toast met jam en eieren. goede prijs kwaliteit verhouding. we komen hier zeker snel terug

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Geniet van zon zee en lekker eten.
    • Villa

In het algemeen heeft de corona crisis hier diepe sporen achter gelaten, dit heeft ook invloed op het onderhoud. Het complex heeft een flinke onderhoudsbeurt nodig. Op het hele eiland is niet veel meer te doen door de corona. Er worden nog vaartochten aangeboden, maar als je ter plaatse kom, krijg je je geld terug wegens gebrek aan deelnemers Een leuke tijds besteding is de Shooting range, met bekwame instructeurs en natuurlijk strand zon en zee. Maar na vier dagen hadden we het wel gezien. Er zijn nog wel veer horeca gelegenheden open.

Strand was schoon met veel strand vlooien, maar daar kom je later pas achter. Je kan heel ver de zee inlopen. Tussen het strand en het zwembad kan je douchen met gratis beschikbare handdoeken. Vriendelijk personeel. Het ontbijt voor Thai is prima, voor buitenlanders wat minder, wat sneetjes witbrood, met jam en gebakken of gekookt ei of een omelet. In de omgeving voldoende gelegenheid om te lunchen of dineren. We hebben geen gebruik gemaakt van de hotel keuken. Maar een bezoek aan Grieks restaurant El Greco is een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

Goed Locatie accomodatie gebrekkig
    • Superior Bungalow

Versleten..Het sanitair bungalow is oud.. niet comfortabel

Op het strand Locatie bungalow

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

2,0
    Schimmels en allergische reacties
    • Villa

Na 1 nacht in een Villa allergische reactie vanwege grote mate van schimmel in kamers. Het zwembadwater was groen van de algen. Daar durfden we niet in te zwemmen. We hadden voor 10 dagen geboekt, maar zijn na de eerste nacht direct vertrokken. Personeel was begripvol, want de Villa's zijn oud en matig onderhouden.

Locatie is fantastisch. Direct aan het strand. Meeste personeelsleden aardig en attent.

• Beoordeeld op: 1 maart 2023

goed voor 1 nacht

donkere kamers , en uitgeleefd,

het strand

• Beoordeeld op: 27 februari 2023

1,0
    Grote teleurstelling
    • Superior Bungalow

Normaliter schrijven we geen negatieve review, maar Coconut was zo'n enorme teleurstelling, dat we mensen willen aanraden niet af te gaan op de mooie plaatjes op de website. We hadden de superior bungalow geboekt aan zee. Het "strand" bleek echter een berg van 80 met zand gevulde plastic zakken. (zie foto's) Het terras bleek ook allerminst prive. Mensen die elders op dit resort verblijven zetten hun stoelen naast en voor het "prive" terras. De mensen van de schoonmaak deden hun best de kamer schoon te maken (inclusief mooie handdoekzwanen op het bed) maar tegen achterstallig onderhoud is niet op te poetsen. (zie foto's. Waterkoker was overigens ook kapot) We hebben aangegeven dat we eerder wilden vertrekken, maar er werd aangegeven dat we dan gewoon het volledige bedrag moesten betalen. We hebben booking ingeschakeld, maar ook zij kregen geen reactie van het hotel. Oh en we zijn geen electra-deskundigen, maar die bedradingen van de lampen in de bomen over het strand en in de zee...leek ons niet helemaal veilig... Geen aanrader dus. Hotel ernaast wel.

• Beoordeeld op: 15 februari 2023

Geen aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

De kamer was zwaar overpriced. Ik denk dat er iets aan de airco kapot was, want de kamer had een hele vieze penetrante lucht. Echt heel vies. We hebben eerder bij Coconut geboekt (aantal jaar geleden), maar zoals meer mensen al hebben aangegeven heeft de plek haar charme verloren. Personeel dat de schoonmaak doet en de tuin verzorgt is nog steeds erg goed ook bij de receptie zeer vriendelijk.

Mooie tuin en aardig personeel, maar wij raden het niemand aan

• Beoordeeld op: 11 maart 2024