2. Hotelanmeldelser for Thailand

7,5

3,8

• Anmeldt: 16. november 2023

4,0
    "Det er mig en GÅDE hvordan dette hotel kan have 4 stjerner, forklaring udbedes Booking.com"
    • Juniorsuite med balkon

Starter med morgenmaden..: Lunken tilnærmelig varmt drikkevand og Juice (læs saftevand) istedet for som normalt der forefindes smør var der her margerine (jeg takkede nej) salaten havde kraftig bismag af klor, mælken til kaffen var sur hvilket betød klumper af sur mælk i ens kaffe (gik over til pulver fløde) kaffen var iøvrigt ikke værd at skrive hjem om. Værelset.: Betydelig tegn på mangle vedligeholdelse, dør til toiletet kunne ikke lukkes, hvilket også var tilfældet med badeværelses døren, utrolig støjende aircon, på gulvene er der tedens til endestykker parket stykker vipper op. Kæmpe stort køkken med en masse skabe, der findes ikke så meget som en teske i køkkenet, hvor man iøvrigt har afmonteret vandhanen...... Hvad f:.... Skal man med det, kæmpe stor lækre terasse - men der var KUN EN STOL DERES lukketid PÅ ROMSERVKCE ER KLOKKEN 15..... tirsdag kunne man ikke få roomservice (Kokkens fridag og fra onsdag og frem var der ligeledes lukket, forklaringen var at kokken var rejst)

Værelsets størrelse...

Overnattede: november 2023