2. anmeldelser av hoteller i Tyrkia
  3. anmeldelser av hotell i Middelhavsregionen
  4. anmeldelser av hotell i Alanya
Tyrkia Alanya Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Ingenting-vi ba om sea-view-men,ble plassert på andre siden av hovedveien-rett i trafikken. Der ville vi ikke bo,og ingen hjelp å få til å bytte rom til et rolig sted v/sjøen. Sjekket ut dagen etterpå,så vi tapte 20 dager,som dere tok betalt for på forskudd. Selvom vi ba om å betale når vi kom ned.»

• Hildegard Hotel Omtalescore: 7,9

«Personalet, beliggenhet, frokosten»

• Oji Hotel Omtalescore: 8,9

«Snille flinke folk, rent og fint rom, enkelt med taxi selskap som er seriøse like ved.»

• Olive city Omtalescore: 8

«Fin leilighet (når den ble vasket) Greit bassengområde.»

• Graf Victor Hotel Omtalescore: 8,1

«Rommet var stor og rent.. Maten var bra Utsikten er nydelig Personalet er snille og hjelpsomme både i resepsjonen, renholdere og på restaurant.»

• Ramira Joy Hotel Omtalescore: 9,1

«Trivelig sted å bo. God mat og hyggelig personale . Veldig bra med all inklusiv, da dette også innebar gratis buss til/fra Kleopatra stranda, inkludert strandseng, parasoll og stort strandhåndkle. Dessuten endel gratis drikke ved hotellets basseng. Også gratis påfyll av store vannflasker på rommet hver dag :-) Kort vei til Ataturk gata for spasering og shopping om kvelden.»

• Damlatas Elegant Apart Hotel Omtalescore: 6,9

«Femte gsng jeg har bodd på dette hotellet Stor leilighet med 2 balkonger. Gode senger. Bra beliggenhet»

• Musti Apart Hotel Omtalescore: 9

«Veldrevet familiehotell»

• Ozgur Bey Spa Hotel Omtalescore: 8,3

«Hyggelig personalet ligger ved stranden og butikker.»

• «Super service. Medisinsk ansvarlig fra sykehuset på stedet. Variert mat. Hotellet skaffet elektrisk stolheis til handikappet/skadet mor. Hotellet laget glutenfrie måltider ved forespørsel. Flere basseng,deriblant et med stille-område. Flott,moderne treningsstudio. God massasje i flott spa-avdeling.»