2. anmeldelser av hoteller i Tyrkia

• Valuta for pengene

• WiFi (gratis)

6,8

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

• Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom Standard
    • Bodde 6 netter

Frokosten var stusselig sett med vest-europeiske øyne. Mye varmmat. Ferskt hvitt brød, mens det grove brødet var det lite av og alt var ikke ferskt. Juice laget på pulver, samme var kaffen. Ostene var lunkne og ble ikke holdt tilstrekkelige kalde. Vi spiste stort sett agurker og tomater. Vi ble matforgiftet (ikke av hotellets mat, tror vi) og det var tidkrevende å få nye håndklær for det var outsourcet til et annet serviceselskap.

Helt ok rom og aircondition fungerte bra. Fint utebassengområde, men det ligger i skyggen tidlig på dagen.

Gjennomførte opphold i oktober 2023

• Vurdert: 7. oktober 2023

5,0
    «Bra beluggenhet ved strand, shopping og resturanter. men trapp til og fra resepsjon. Ta med drikke»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom Standard
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

Måtte bære kofferter ned trapp for å komme til resepsjon. Savnet variasjon/ flere valg til frokost. Strandhåndkler var små og så slitt at det var mange hull i de. (vi måtte kjøpe egne hådkler) Wifi var dårlig Savnet drikkevann (eks 2 flasker vann på rommet ved ankomst)

Bra beliggenheten Hyggelig betjening Frisør, spa og gaveshop inne på hotellet Frukt og vin på rommet

Gjennomførte opphold i oktober 2023

Viser 1 – 3

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: