Gå direkte til hovedinnholdet
  1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Tyrkia
  3. anmeldelser av hotell i Alanya
  4. Anmeldelser av Alin Hotel

Anmeldelser av Alin Hotel 3 stjerner

Saray Mah. Hacihamdioglu Sk. No 7, 07400 Alanya, Tyrkia

Nr. 166 av 316 hoteller i Alanya

Folkets favoritt

Omtalescore

Basert på 5 omtaler av hotellet

7,3

Poengfordeling

  • Renhold

    7,6

  • Komfort

    7,6

  • Beliggenhet

    9,2

  • Fasiliteter

    7,1

  • Personale

    7,8

  • Valuta for pengene

    8,1

  • WiFi (gratis)

    6,5

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 5

  • Vurdert: 14. mai 2025

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Vennegjeng
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Standard
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    rommet var veldig lite

    personalet var veldig bra

    Gjennomførte opphold i mai 2025

  • Vurdert: 30. september 2024

    8,0
    «Fint og rimelig hotell et stenkast fra flott badestrand»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Standard
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

    Kun 100 m til den flotte Kleopatra stranden. Helt ok hotell. Vennlig betjening, spesielt i restauranten. Flott basseng med mange solsenger. WiFi fungerer godt i fellesområdene og brukbart på rommene. Anbefaler denne plassen.

    Gjennomførte opphold i september 2024

  • Vurdert: 24. august 2025

    1,0
    «Veldig skittent,uhygienisk. Personalet stjeler klær og ting av gjestene»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Standard
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

    Skittent absolutt ALT, ødelagte inventar som dusj, nattbord, dør til bad, skitt i alle kroker og vegger. Lamper som mangler skjerm, og lamper med fugleskitt. Sengemadtass har mange mange, tisseflekker. Personalet er lite smilende og ikke til hjelp, kan bare få engelske ord. Personalet gjemte bort noen av våre klær og ting, i en pose som vi brukte til søppel. Utspekulert måte å stjele på .

    Likte???

    Gjennomførte opphold i august 2025

  • Vurdert: 5. november 2024

    4,0
    Skuffende
    • Ferietur
    • Par
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Standard
    • Bodde 11 netter
    • Innsendt fra mobil

    Veldig slitt, bildene på booking sto ikke i still til virkeligheten. På badet var det svartsopp i dusjen imellom flisene. Badet generelt var veldig dårlig.

    Grei frokost. Hyggelig betjening som som lagde frokost. Hun som vasket var blid og hyggelig.

    Gjennomførte opphold i november 2024

Viser 1 – 5