2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Massachusetts
  4. Hotelbeoordelingen Falmouth
Verenigde Staten Falmouth Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Frederick William House Beoordelingsscore: 8,8

“Deze inn is de ideale uitvalsbasis om the Cape te ontdekken. Toen we aankwamen werden we direct heel vriendelijk onthaald, alles werd goed uitgelegd en we kregen ook veel informatie over wat er te doen was in de buurt. De beach bikes kan je zo gebruiken en daarmee kan je het stadje alsook het strand bereiken. Het ontbijt was heerlijk! Hier komen we zeker nog terug”

• Mariner Motel Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer met comfortabele bedden en hele schone badkamer. Parkeren kan voor de deur. Locatie op 10 minuten loopafstand van de island queen ferry naar MV. Eetgelegenheden op loopafstand. Vriendelijk personeel.”

• InnSeason Resorts Captain's Quarters Beoordelingsscore: 9,4

“Locatie en jacuzzi bad (zalig door het slechte weer)”

• InnSeason Resorts HarborWalk Beoordelingsscore: 8,7

“Ruim opgezette schone kamer met een keukenblok met voldoende keukengerei.”

• Mariner Motel Beoordelingsscore: 8

“Auto voor de deur parkeren, Centrale ligging, dicht bij winkels en restaurants Dicht bij de parking voor de shuttlebus naar ferry voor Marthas Vineyard”

• AutoCamp Cape Cod Beoordelingsscore: 8,9

“Bijzondere plek! Ontzettend gaaf ook voor kinderen. Erg vriendelijk personeel vooral Jan had echt goede tips waar heen te gaan en te eten ( Lobster Trap) .”

• Mariner Motel Beoordelingsscore: 8

“Zeer schone en gezellige kamer. Ruim, met 2 grote bedden zoals we gevraagd hadden. Grote badkamer en alles werkte goed. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Totaal niet wat je verwacht als je het terrein op rijdt. De buitenkant ziet er uit als een goedkoop motel maar eenmaal binnen vind je een volwaardige, mooie hotelkamer waaraan niks ontbreekt.”

• Frederick William House Beoordelingsscore: 8,8

“Leuke ligging, super vriendelijke eigenares! Er waren fietsen inbegrepen bij de kamer en het shinning sea bike path start letterlijk id achtertuin dus dat is super leuk. Ontbijt was ook dik in orde”

• AutoCamp Cape Cod Beoordelingsscore: 8,9

“Super locatie om te verblijven, wij mochten in de airstream verblijven en hadden een geweldige tijd!”

“Mooie plek met zwembad”

De 10 beste hotels in Falmouth