2. Hotelbeoordelingen VS

550 Avenue at Port Imperial, Weehawken, NJ 07086, Verenigde Staten

#2 van de 5 hotels in Weehawken

6,9

• Beoordeeld op: 10 april 2024

Dit was voor ons een ideale uitvalsbasis om enerzijds onze zoon te helpen met zijn lokale verhuis en tegelijkertijd nog
    • Kamer met 1 Kingsize Bed - Uitzicht op Binnenplaats

In de bar/restaurant was er ontzettend veel lawaai van muziek, dus we zijn elders gaan eten. Er zijn voldoende alternatieven in de buurt.

De ligging was schitterend en alles was perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Fijn hotel in New Jersey
    • Kamer met 1 Kingsize Bed - Uitzicht op Binnenplaats

Om de receptie te vinden moet je naar de eerste verdieping dit is niet duidelijk aangegeven.

Mooie locatie direct tegenover pondjes naar Manhattan. Mooie kamers met uitzicht over Manhattan

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Enorm genieten van het uitzicht en de luxe in de kamer
    • Kamer met 1 Kingsize Bed en Uitzicht op Skyline

Bij binnenkomst heb je geen idee hoe/wat. Niemand staat aan de inkomdeuren, niemand in de hal. Receptie is pas op het 6e verdiep. We hebben echt enorm gesukkeld met de incheck omdat al onze kredietkaarten werden declined terwijl er wel voldoende saldo op komt. Men is dus duidelijk niet gewend aan europese kaarten. Uiteindelijk lukte het wel met een prepaid mastercard die ik gelukkig ook nog bij had. Wel meerdere uren verspeeld aan de receptie hierdoor. Desondanks wel vriendelijk personeel. Ook op 3u30 brandalarm gehad doorheen heel het hotel inclusief evacuatie. In heel dit gebeuren heb ik geen personeel gezien en nadien was het een chaos om terug naar de kamer te geraken gezien we met de brandtrap aan de ingang van een ander hotel uitkwamen. Het is een doolhof en niemand vond de weg terug naar zijn kamer. ook nooit vernomen wat de oorzaak was.

Het uitzicht was echt Fenomenaal ! Zowel vanuit de kamer als van in de lobby. De lobby was ook echt heel gezellig. Zalig bed, grote tv en fijne douche producten in de kamer. Heel toffe zeteltjes aan het raam om te genieten van het uitzicht. Super handig dat de ferry letterlijk aan de overkant van het hotel is, je kan dus super vlot in manhatten geraken.