2. Hotelbeoordelingen VS

#36 van de 125 vakantiewoningen in Philadelphia

Gebaseerd op 8 beoordelingen over dit appartement

7,4

• Beoordeeld op: 10 juni 2024

Goede locatie, appartement wat aan de verwachtingen voldeed, wel wat gehorig maar verder oke.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ik zag dat er al eerder over was geklaagd, maar het inchecken resp. het verkrijgen van de code etc. heeft toch wel wat voeten in de aarde. Maar goed, uiteindelijk reageerde de host wel per mail (telefonisch contact is niet mogelijk). En tjsa, de prijs is pittig - wij betaalden ca. 185 euro per nacht wat best veel is voor een klein appartement. Maar dit was nog 1 van de goedkopere opties in deze buurt !

De locatie van het appartement is prima. Je bent op loopafstand van de meeste dingen die je in Philadelphia wilt zien. Het appartement (nummer 101) heeft een aparte slaapkamer, wat wel zo fijn is. En eigenlijk was alles ook wel aanwezig in het appartement zoals zout, peper en olie voor als je zelf wilt koken en zeep en shampo in de badkamer. En wanneer je met de auto bent: rondom zijn er diverse parkeergarages (gemiddeld 25 dollar per dag).

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Fijn appartement om een paar dagen te blijven en indien je er zin in hebt Disney+ te kijken.
    • Studio Appartement

Het is een beetje sketchy dat je in een appartement kunt door de code gemaild te krijgen, ik vraag me af of dat wel mag. Het gebouw werd vooral gebruikt om in te wonen.

Er was een eigen keuken met koffiezetapparaat voor verse koffie en een voorraadje. Ook een oven, koelkast en diepvries. Daarnaast was het ruim van opzet en er was Netflix, en Disney+ etc. Ik heb eigenlijk heel veel Disney+ gekeken.

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Algemeen ok appartement zonder uitzicht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen uitzicht - ramen kijken Uit op betonnen muur en veel lawaai

Locatie - algemeen. Ok appartement

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Verblijf was super, communicatie met staf zeer slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De communicatie was slecht. De incheckmail kregen we pas om 16:50u. Geen contact kunnen krijgen via e-mail of telefoon. Voicemail inbox zat vol. Ook Booking.com kon niet helpen. Op de vraag of er een bagageruimte was voor de koffers, kregen we pas een dag later antwoord. We hadden aangegeven om 10uur uit te checken, maar op de dag voor vertrek krijg je een e-mail met de vraag wanneer je wilt uitchecken. Ook een klacht per mail gestuurd, maar geen antwoord of een fatsoenlijk sorry. Appartement is goed, maar de staf reageert niet.

Ruimte was fantastisch en alles was aanwezig

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen daglicht. Klein. 1 handdoek in badkamer. Je mag het zelf wassen in het wasmachine was reactie van beheerder. Geen restaurant in de buurt. Sowieso geen leuke buurt.

Booking geeft hier aan dat je een groot tweepersoonsbed krijgt. Klopt niet. Je krijgt een Queensize. Booking geeft vervolgens aan contact op te nemen met appartement. Afschuifsysteem dus van Booking.

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

• Studio Appartement