2. Hotelbeoordelingen Vietnam

5,6

• Beoordeeld op: 12 september 2024

Heerlijk
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heel mooie en verzorgde kamer en personeel super vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 24 augustus 2024

• Suite met Balkon

In relatie tot andere cruises was dit een prima prijs-kwaliteit-verhouding. Maar in relatie tot andere verblijven in Vietnam voelt het best kostbaar. Maar goed, die andere verblijven varen niet door de Lan Ha baai :-).

We verbleven een nacht aan boord van Erina en genoten van de ruime comfortabele kamers, de fantastische uitzichten en de leuke kayak-trip. Het eten was prima en er werd zeer goed rekening gehouden met vegetarische wensen. In andere reviews werd gewaarschuwd voor veel afval in het water, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad, we hebben heerlijk gekayaked en gezwommen.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2024

• Suite met Balkon

De boot zelf zou wel weer eens een opknapbeurtje kunnen gebruiken, maar dat stoorde ons niet.

Mooie beleving in een prachtige omgeving. We verbleven 2 nachten. We werden in Hanoi opgehaald en in Ninh Binh terug afgezet. Voor vegetariërs wordt apart eten gebracht, erg netjes. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 28 juli 2024

• Familiesuite met Balkon

Alles was professioneel en netjes geregeld. Je voelde je helemaal relaxed op een mooie boot en in een schitterende omgeving. Hele fijne crew ook, zowel op de boot als op de dagboot met sam.

Verbleven in juli 2024

• Beoordeeld op: 27 juli 2024

Heel bijzondere ervaring

Nvt

Service en vriendelijkheid personeel, het eten was erg goed. Wij hebben genoten van deze bijzondere ervaring in een prachtige omgeving. Schokkend is wel de mate van vervuiling en plastics in het water.

Verbleven in juli 2024

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Een over het algemeen aangename cruise-ervaring met vriendelijk personeel, veel activiteiten en een prachtige honeymoon
    • Suite met Balkon

Helaas was het ontvangst bij de pier minder indrukwekkend dan verwacht. Het personeel leek niet goed gecoördineerd en de verwelkoming was niet zo hartelijk als we gewend zijn, vooral in vergelijking met eerdere ervaringen in Vietnam. Hygiëne op de boot liet ook wat te wensen over en had meer aandacht moeten krijgen om een ​​optimale ervaring te garanderen (bijv. Geen zeep op het toilet). Hoewel de buffetdiners een breed scala aan gerechten boden, misten we toch de luxe en verfijning die we hadden gehoopt te ervaren op onze cruise. Over het algemeen was het een plezierige reis, maar er zijn nog ruimte voor verbetering wat betreft ontvangst bij de pier, hygiëne en diner ervaring op de boot. Verder voelde wij ons op het einde een beetje ongemakkelijk door de druk om direct na afloop een recensie achter te laten en de naam van het personeelslid te vermelden (terwijl hij ernaast stond). Dit kan de betrouwbaarheid van de beoordelingen beïnvloeden en zou niet zo moeten gaan.

Tijdens onze recente cruise-ervaring werden we over het algemeen verwelkomd door vriendelijk en attent personeel, wat onze reis aangenaam maakte. De activiteiten aan boord waren talrijk en divers, waardoor er altijd iets te doen was. Onze honeymoon suite was een absoluut hoogtepunt, met luxe en comfort dat onze verwachtingen overtrof. De lunch bij aankomst op de boot was voortreffelijk en een geweldige start van onze reis.

• Beoordeeld op: 11 april 2024

Luxe cruise door Vinh Lan Ha.
    • Suite met Balkon

Tijden van activiteiten waren niet altijd even duidelijk.

De service en vriendelijk waren van hoog niveau. Ook het eten was super lekker en meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 9 april 2024

Geweldige ervaring, super service en top personeel
    • Suite met Balkon

Wij hebben een super ervaring gehad met Erine cruise! We hebben de cruise voor 3 dagen en 2 nachten geboekt en vonden deze extra dag echt een aanvulling. Personeel was super vriendelijk, betrokken en behulpzaam. De bar met zwembad waren top en er waren heerlijke cocktails. Het eten was super verzorgd, er was veel keuze en er wordt goed rekening gehouden met dieet wensen. Kamers waren erg fijn, iedereen heeft een eigen balkon en de badkamer is ruim en heeft een douche en bad. Ik zou Erina cruise zeker aanraden!

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Lekker slapen in een zeer mooie omgeving.
    • Suite met Balkon

Eigenlijk niets. Beetje zeuren: rekje in de douche om zeep/shampoo neer te zetten ontbrak

Slaapkamer en personeel waren top. Met speciale dank voor Nathan. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

• Suite met Balkon

Super vriendelijk en hulpvaardig personeel, in bijzonder Kim en Lucas, Many thanks! Eten was erg lekker en de faciliteiten/conditie van de boot in prima staat.

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

Prima schip goede prijs kwaliteit
    • Suite met Balkon

Niks viel echt tegen...dat de WiFi niet werkt was bekend.Het eten is goed maar niet uitzonderlijk. Toiletpapier mag beter bijgevuld worden op de centrale toilet maar ook op de kamer.

Kim, was super vriendelijk en gaf een goede service. Ze wist snel je naam en gaf ons een geruststelling ivm transfer naar Ninh Binh ipv terug naar Hanoi.Ze is een goed aanspreekpunt tijdens de cruise. De kamer is prima met een zalig bed,lakens en kussens. Het is een leuke ervaring,voor ons was 1 nacht voldoende.

• Beoordeeld op: 29 januari 2024

Geweldige ervaring
    • Suite met Balkon

Geweldige ervaring! Lekker eten, mooie omgeving en een heerlijke kamer. Andrew stond altijd voor ons klaar en heeft ons geweldig geholpen tijdens de cruise!

• Beoordeeld op: 16 januari 2024

• Suite met Balkon

Vriendelijk personeel. Ze doen hun best om het de gasten leuk te maken. We kregen een gratis upgrade naar President suite. De uitzichten vanaf de cruise zijn prachtig.

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Wij verbleven 2 nachten, 3 dagen op Erina Cruise. Een fantastische ervaring met geweldig personeel. Zij zorgen voor een
    • Suite met Balkon

Mooie cruise met goede faciliteiten, hut zag er fantastisch uit, en bijzonder programma. Je verveelt je geen moment terwijl je geniet van de adembenemende omgeving.

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Leuke beleving!
    • Suite met Balkon

De plekken waar je komt zijn wel erg toeristische, maar het geheel is wel heel leuk!

Het hele verblijf was erg mooi. De service was perfect, Andrew heeft ons een geweldige tijd op de cruise gegeven. Het kajakken was erg leuk!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

Dikke aanrader! Goede service, lekker eten, mooie kamer met balkon. Top!
    • Suite met Balkon

De service en het personeel zijn echt top! We hebben zelfs, met behulp van Tom Cruise, ons volgende verblijf in Ninh Binh geboekt. Daarnaast werden we in het restaurant goed geholpen door Serena. Het was top!

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Top cruise, aanrader!
    • Suite met Balkon

De activiteiten op de boot zelf waren wat minder maar dat mocht de pret niet drukken.

Super leuke activiteiten tijdens de cruise maar ook genoeg tijd om even tot rust te komen op de boot. Wij zaten er met een kleine groep wat het nog persoonlijker maakte. Het personeel is super vriendelijk en begaan. Kim van customer service gaat echt de extra mile om het iedereen aangenaam te maken en maakt met alle gasten een praatje. Lisa en Butter serveerden ons eten tijdens te cruise en Butter was mee op de dagtrip, ook deze twee meiden waren heel lief en deden extra hun best om het ons aangenaam te maken.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Suite met Balkon

Kim en Andrew waren super behulpzaam en regelenden alles voor ons. De lunch bij aankomst was fantastisch alleen het buffet met avondeten kan beter. Al met al hebben wij een fantastische 2 dagen gehad op de Erina Cruise. Het uitzicht was fantastisch en de kamers met grote ramen en balkon waren comfortabel en mooi ingericht!

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Top!
    • Suite met Balkon

Boot was fantastisch. Alles schoon en nieuw. Eten was heerlijk. We zijn goed geholpen door de crew en in het bijzonder door Kim en Andrew.

• Beoordeeld op: 1 juli 2023

Heerlijk verblijf op de Erina Cruise
    • Suite met Balkon

Eten was niet elke keer van dezelfde kwaliteit.

Het was heel erg schoon en een mooie verzorgde kamer. Daarnaast was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 september 2024

Teleurstellend
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De prijs/kwaliteit verhouding was in mijn optiek niet okay. We hadden de Presidential Suite geboekt maar de jacuzzi is leeg bij aankomst en je moet zelf vragen of ze hem vullen. Dat doen ze dan verkeerd waardoor ze weer langs moeten komen. Ongekoelde witte wijn op de kamer en in het restaurant. Stank in de badkamer. Beperkt assortiment op het buffet. Personeel dat gebrekkig Engels spreekt. Je verwacht meer als je een cruise in een dergelijke suite boekt. Geen aanrader..

Dat we op het water waren en de tour op een bootje

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Spijtige ervaring in een heel mooie baai…weinig van kunnen genieten…!
    • Suite met Balkon

Wij hadden een ‘ontmoeting’ met 3 kakkerlakken op de kamer…twee bij het fruit dat werd aangeboden, eentje op/in het bed. Wij hebben het personeel direct in kennis gesteld. Wij hebben aangedrongen op een nieuwe kamer maar zijn daar ook de hele nacht met alle lichten aan wakker gebleven, dus niets geslapen. Onze trip was naar de vaantjes… De volgende ochtend wou men ons een compensatie geven van 20% op onze afrekening van de consumpties tijdens de cruise. Dit zou neerkomen op ongeveer 6 euro korting op een totaalbedrag van de cruise van meer dan 370 dollar voor 2 personen! Totaal respectloos! Wij eisen een correcte compensatie!

De kamers zien er op het eerste zicht netjes uit, maar zijn niet echt hygiënisch.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

• Suite met Balkon

Niks op aan te merken. Het is een echte aanrader.

Gastvrijheid, hygiëne en eten. Andrew en Kim zijn geweldig.

• Beoordeeld op: 3 september 2024