2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen: Oost-Kaap
  4. Hotelbeoordelingen St Francisbaai
Zuid-Afrika St Francisbaai Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sandriver Lodge Beoordelingsscore: 8,6

“De eigenaars, heel sympathiek koppel, lekker ontbijt, ruime kamer annex badkamer een aanrader !”

• Cycads on Sea Guest House Beoordelingsscore: 9,6

“Alles, de gastvrijheid van de eigenaren, je voelde je er direct helemaal thuis. Mooi groot huis, heerlijke kamer met alle voorzieningen. Top locatie en heerlijk ontbijt. Zo jammer dat we er maar 1 nacht hadden ivm de volgende bestemming.”

• My-konos Beoordelingsscore: 9,5

“Locatie. comfortabele en grote kamer”

• “Locatie en uitzicht is prima. Kamer is redelijk eenvoudig maar biedt wat nodig is. Ontbijt en gastvrouw was super!!”

• Cycads on Sea Guest House Beoordelingsscore: 9,6

“Dee ontving ons hartelijk en liet ons alles zien. We kregen de ‘Uilen’ kamer. Het ontbijt was heerlijk, gemaakt door Richard en hij kwam ook nog even gezellig praten.”

• Cycads on Sea Guest House Beoordelingsscore: 9,6

“We werden zeer gastvrij ontvangen door Dee en Richard. Niets was hen te veel. We kregen goede tips en Dee ging zelfs een grote wandeling met ons maken. Fantastisch. Het ontbijt was uitstekend. Richard is een goede kok. Hij kookte een heerlijk ontbijt voor ons. Fijne grote kamer, die heel gezellig was ingericht. Het huis lag op een fijne, veilige locatie. We hebben veel geleerd en gehoord over het leven in St. Francesbaai en Zuid Afrika. tips om lekker te eten: Cockka Block en Mauro. Verrukkulluk. Dank voor alles Dee en Richard.”

“Lokatie en gastvrijheid”

• “Uitzicht”