2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika

Beoordelingen over Hluhluwe Bush Camp

Remaining portion 33 of lot H 122 no, 3960 Hluhluwe, Zuid-Afrika

#2 van de 22 hotels in Hluhluwe

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Superleuke rn lieve ned eigenaarsars van deze geweldige plek heb de winkel met mooie betaalbare lokaal gemaakte souvenir

Nvt

Fantastische ligging in prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

Zeer fijne plek en lekker eten
    • Luxe Tent

Elke avond meerdere kikkers in de tent rondlopen, voelde toch iets minder prettig en hygiënisch.

Tent incl ontbijt en diner. Waren beiden erg lekker! Mooie locatie met uitzicht op natuur, wel wat verwijderd van grotere attracties. Gamedrive geboekt, die start bij een hotel 20min verderop. Hele mooie natuur bij deze drive, aanrader!

• Beoordeeld op: 23 november 2023

Geweldig, vriendelijke mensen, goede ontvangst
    • Luxe Tent

Midden in de natuur , een prachtige glamping tent met een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

• Familietent

De meedenkende host en de plek. Hier kun je echt even tot rust komen.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Geweldig verblijf gehad we zouden het zeker weer doen als we in de buurt zijn

Alles was prima

Rust en ruimte vriendelijk personeel en lekker ontbijt, de dieren die vrij rondlopen in de omliggende ruimte

• Beoordeeld op: 28 september 2023

• Luxe Tent

Ontzettend aardig personeel en voor Carissa is niets teveel. Nonnie en Princess zijn schatten.

• Beoordeeld op: 9 september 2023

• Luxe Tent

Ervaring van Glamping in Zuid Afrika.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Luxe tent op prachtige plek
    • Familietent

Luxe tent met prachtig uitzicht. Geen loadshedding. WIFI ontvangst in tent. In 2p bed was een elektrische deken aanwezig. Er werd voor ons een prima gamedrive geregeld.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Heerlijk kamperen!
    • Luxe Tent

Niks, we hadden geen tijd genoeg om ten volle te genieten van ons verblijf.

Heerlijk rustig en relax, genieten vanop het balkon van de impala’s en kudu’s

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Luxe tent nabij natuurparken
    • Tent

de prijzen van het kampwinkeltje waren aan de hoge kant

De tenten zijn uiterst luxe: met uitstekende bedden en opvallend goede douche. De locatie vlakbij diverse natuurparken is uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Top locatie!
    • Tent

Het enige wat misschien een heel klein beetje tegen viel dan was de douche.. die niet heel stabiel warm bleef, met de kinderen was dat wat lastig.

De locatie, de rust, het uitzicht.. Heerlijke bedden. De luxe maar toch de tent ervaring.. De gezelligheid en service van het personeel.. Het eigen wandelpad. Gewoon wauw!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Heerlijk relaxen in een prachtige omgeving in een tent in de Bush waarbij je heel goed verzorgd wordt !
    • Luxe Tent

Het was helemaal goed , wat wellicht fijn zou zijn is dat er ook een kleine spiegel hangt in het woongedeelte dat is t enige dat ik kan bedenken

De plek is supergaaf , op het boerenland van Hluhluwe op een groot terrein , het heeft iets heel idyllisch 😀; de tent is heel mooi met een gezellige inrichting en een prachtig uitzicht .

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Heerlijk comfortabel in een geweldige omgeving!
    • Tent

Niets, realiseer je wel dat de accommodatie een eindje uit Hluhluwe ligt en dat je een stukje over een zandweg rijdt.

De Safari tenten waren echt heel mooi en schoon, sfeer fantastisch, er is heerlijk voor ons gekookt, waarbij het geen enkel moeite was om rekening te houden met wensen tav gluten, lactose en vegetarisch. Erg vriendelijke medewerkers. Omdat ze zelfvoorzienend zijn: geen last van loadshedding!

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Prachtige locatie in de natuur, die toch van alle luxe is voorzien
    • Luxe Tent

Geen/nauwelijks WiFi-bereik bij onze tent 1. Stoorde ons niet, want we hadden een databundel en de WiFi was uitstekend bij de Farm Stall. Heerlijk genieten van de rust dus!

Wat een prachtige locatie! We werden direct hartelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaresse. We sliepen in een zeer luxe tent die van alle gemakken was voorzien en veel privacy bood. Bed was heerlijk met een dikke deken voor de koude winternacht. Het was voor ons enorm genieten van de rust en de ruimte. Daarnaast een prima uitvalsbasis voor alle parken in de omgeving. Er was een ‘farm stall’ aanwezig voor alle maaltijden, die vers voor je gemaakt werden. Je kon het daar opeten, of net zo makkelijk meenemen naar je eigen tent.

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

• Tent

De "tent" was groot en gezellig ingericht. Het uitzicht was fantastisch. Lekker gegeten, en veel nuttige informatie gekregen.

• Beoordeeld op: 15 april 2023

toplocatie. leuke mensen en lekkere keuken

niets

pluim voor eigenaars en personeel. fijne lokatie, leuke tenten, leuke shop en keuken. de rit er naartoe is door een zandweg, dus kan een uitdaging zijn. geen last van load shedding door solar en batterijen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2023

• Luxe Tent

Het avondeten vonden wij persoonlijk te eenvoudig. De ligging is nabij Hluhluwe (ci. 10-15 minuten rijden.) Naar St. Lucia is het ruim een uur.

Zeer welvoorzienende tenten met alle gemakken voorzien. Fijne rustige ligging. (je moet wel realiseren dat het tenten zijn, dus het kan wat warm/benauwd zijn), maar het is wel van hogere kwaliteit.

• Beoordeeld op: 9 november 2022

• Familietent

Voor ons 1 ste keer glamping. Super belevenis en Joni( t vrouwtje dat zorgde voor ons ontbijt) ook zo lief en vriendelijk. E 1 dikke pluim voor de eigenares.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

fantastisch, wat een heerlijke en fijne plek.

alles was heerlijk

de locatie is prachtig en een goede uitvalsbasis voor leuke spots in de omgeving. De tent was mooi en zeer comfortabel. Het personeel is supervriendelijk en er wordt heerlijk voor je gekookt, ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

• Familietent

Weg van viertal kilometer is zandweg naar bushcamp, maar met gewone wagen wel goed te doen.

Heel goed ontbijt en keuze voor avondmaal zelfs uitstekend.

• Beoordeeld op: 10 januari 2022

Heerlijk!
    • Tent

Wat een super plek! Hartelijk en fijn ontvangst door Trienke en Carissa (met goede tips voor de omgeving). Ontbijt en avond eten heerlijk door Nonnie. Farmstall biedt alles wat je nodig hebt. Tent is enorm comfortabel met een heerlijke douche en de gevouwen handdoeken zijn werkelijk kunst! We hebben enorm genoten en komen zeker terug als we ooit weer in ZA zijn.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 21 juni 2021

• Tent

je kan steeds enkele prullen bedenken doch echt erover spreken niet waard! prima gemanaged!

prachtig kamp met vriendelijke service ! top!

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

• Luxe Tent

De verwelkoming bij onze aankomst voelde niet echt warm. De gastvrouw wilde ons graag het domein laten zien, maar benadrukte tot drie keer toe dat dit niet ging omdat we te laat waren. Nochtans hadden we bij het boeken aangegeven dat we pas tussen 17-18u zouden arriveren, wat het geval was. Ook het uitchecken verliep ongeïnteresseerd. We boekten halfpension, maar in werkelijkheid is de keuze voor het avondeten zeer beperkt (pizza, quiche, lasagne, bobotie). Vrij lekker, maar niet wat we ervan verwacht hadden. Je bent goedkoper af als je geen halfpension boekt en ter plaatse de maaltijden bestelt (of zelf kookt, want voldoende voorzieningen). Helaas hadden we ook last van luidruchtige buren. Beetje jammer dat we hen er zelf een opmerking over moesten geven. Dit is iets dat ik van de gastvrouw zou verwachten, vooral omdat bij aankomst expliciet op het waarborgen van de rust gewezen werd.

Prachtige locatie en mooi uitzicht. De tent was goed uitgerust, alle voorzieningen zijn aanwezig. Ontbijt was heerlijk, vers bereid door het vriendelijke keukenpersoneel. Er loopt een wandelpad (2 km) rond het domein, ideaal om 's morgens enkele dieren te spotten.

• Beoordeeld op: 11 januari 2024