2. Opinions d'hotels de Brasil
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Maranhão
  4. Opinions de bed and breakfasts i fondes de São Luís
Brasil São Luís Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Casa Frankie Puntuació: 8,1

"L'hotel en una antiga casa colonial molt ben cuidada és de luxe, amb "charme" antic. El preu és molt barat per lo excepcional de l'hotel. Molt amable el director i ens va ajudar també a buscar bus per anar a Lençois. Molt recomenable!"

• Casa Frankie Puntuació: 8,1

"Allotjament preciós, molt més bonic que a les fotos. És una antiga casa colonial restaurada amb molt bon gust, una preciositat. Les habitacions donen a una galeria i aquesta a un jardí amb piscina. Tot està molt ben cuidat. La nostra habitació era molt gran i el lavabo enorme. Aigua calenta. Molt tranquil. Té una cuina bàsica però ens va fer el fet. Repetiríem a ulls clucs."

"Casa colonial."

• Palma Hostel Puntuació: 8,1

"Tot el personal amb qui he coincidit ha estat súper amable en tot moment. L’hostal és una casa antiga molt ben restaurada, amb les “limitacions” inherents a un edifici d’aquestes característiques però amb l’encant que això li otorga. La localització és perfecta, a prop de tots els punts d’interès del centre. Bona senyal de wifi des de la meva habitació."

• Casa Frankie Puntuació: 8,1

"es una casa antiga molt maca, al centre històric de Sâo LUIS, les zones comuns son precicioses"

Els 10 millors bed and breakfast i fondes de São Luís

segons 10.348 opinions de bed and breakfasts a Booking.com