2. Hotellrecensioner Colombia
  3. Hotellrecensioner Putumayo
  4. Hotellrecensioner Mocoa
Colombia Mocoa Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• POSADA KAUAI Gästbetyg: 9,9

”Jag ville ha en upplevelse med ayahuasca guidad av en kvinna. Jag är expert på ayahuasca-ceremonier. Idag, efter 5 dagars förberedelser, är Nora fantastisk ceremonier jag har utfört, anser jag att de tidigare inte existerar min.... den här medicinkvinnan lärde och vägledde mig avsevärt”

• POSADA KAUAI Gästbetyg: 9,9

”Jag bokade för 1 natt, uppmärksamheten och den traditionella urfolksgrejen, jag gillade det verkligen, jag bestämde mig för att göra en ayahuasca-ritual guidad av en kvinna, Mayma Nora, jag betalade extra per dag 150 USD, det är verkligen fantastiskt, värdet jag betalt är värt det, jag stannade 5 dagar till, jag hade en fantastisk tid och jag lärde mig mycket utan att tveka 1000 % rekommenderade inhemska välmående”

• POSADA KAUAI Gästbetyg: 9,9

”Utmärkt vila, snyggt utseende av ayahuasca, bra arbete, vägledning och särskild omsorg Mayma Nora, mycket klok kvinna, jag kom för 2 dagar och hamnade på denna plats i 8 dagar, en all inclusive-plan, utforska Putumayo och bli fascinerad, jag kommer säkert att rekommendera denna magiska plats”

De 5 bästa hotellen i Mocoa

baserat på 895 hotellrecensioner på Booking.com