2. Opinions d'hotels de Macedònia del Nord

Opinions d'hotels recents a Macedònia del Nord

• Hotel Arka

Puntuació mitjana: 8
    • Part positiva del comentari

L’allotjament ens va sorprendre positivament per: - L’habitació executive era gran, bonica i espaiosa - Ens van canviar a categoria superior pel mateix preu - L’esmorzar era variat i bo - Les instal·lacions estan molt ben cuidades, són modernes i agradables; tant les habitacions, lobby, restaurant, bar, piscina, rooftop, etc. - La ubicació dins el bazaar és excel·lent - L’aparcament és còmode i fàcil. Havíem llegit molts comentaris de que l’aparcament era en un lloc estrany o que feia por. Suposem que com que nosaltres vam anar al desembre vam poder aparcar a la porta de l’hotel, on el lloc d’aparcament és perfecte i no té res a veure amb aquells comentaris. Segurament qui diu tot això és perquè el devien enviar a un altre lloc d’estacionament, ja que l’aparcament “normal” és petit. - Vistes increïbles des de l’habitació al sisè pis i des del rooftop

• Part negativa del comentari

Massa calor a l’habitació tot i tenir l’aire al mínim (no sembla que respongués o, potser, hi havia calor centralitzada..). No hi havia dutxa a l’habitació, només banyera. La banyera estava bé però a vegades pot ser poc còmoda per dutxar-se. Tingueu present que, com que es troba prop del bazaar, la crida a la pregària del matí us podria despertar.

Escrit el 10 de des. del 2023 S'hi va allotjar el desembre del 2023
    Eloi Espanya
  • Villa Sofija

Puntuació mitjana: 9,3
    • Part positiva del comentari

Ohrid ens va rebre amb pluja, cosa que va complicar trobar l'allotjament en un laberint de carrers empedrats i costeruts del casc històric. Sort del Hristijan, que ens va atendre i ens va aconsellar sobre la visita a la ciutat en un castellà força correcte... après a base de veure partits de futbol de la nostra lliga. No havia visitat Espanya, però coneixia equips i jugadors de primera i segona divisió. Un crac. Malgrat alguns detalls que necessitaven revisió i reparació, l'habitació era molt còmoda i les vistes excel·lents sobre el centre històric. El fred intens que feia per la nit va impossibilitar, no obstant, aprofitar la terrassa.

• Part negativa del comentari

Vam tenir algunes dificultats per trobar l'allotjament.

Escrit el 3 d'oct. del 2022 S'hi va allotjar el setembre del 2022
    EGoni Espanya
  • Hotel Premium

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

La situació ( encara que pareix roïn al principi) i les vistes en el restaurant de l esmorzar. Esmorzar normal. Ofereixen te i café a l' habitació.

• Part negativa del comentari

Habitació minúscula ( era la categoria més econòmica) però bany bé en quant al tamany. No hi ha got al bany ni llum a la tau pocs penjadors.

Escrit el 11 d'abr. del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Ana Espanya
  • Hotel De KOKA

Puntuació mitjana: 7,9
    • Part positiva del comentari

Tot, el llit es comodíssim i no tenir finestra ha estat a favor per dormir sense llum i sense sorolls

El sabó de la dutxa

Escrit el 18 d'oct. del 2023 S'hi va allotjar el octubre del 2023
    Raul Espanya
  • City Palace Hotel

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

L'eficiència del personal i l'esmorzar abundant i de bona qualitat

• Part negativa del comentari

El llit i els coixins. Molt tous pel meu gust

Escrit el 27 de març del 2024 S'hi va allotjar el març del 2024
    mònica Espanya
  • Apartments BRAVO

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

Habitació molt gran, còmode i molt bones visted. Esmorzar impresssionant

• Part negativa del comentari

La persiana estava espatllada i no es podia baixar. No la van saber arreglar.

Escrit el 17 de març del 2024 S'hi va allotjar el març del 2024

Josep Espanya
  • Sky view luxury Center Skopje apartments

Puntuació mitjana: 9,1
    • Part positiva del comentari

les vistes, el menajdor, la terrassa, l'ascensor.

• Part negativa del comentari

faltaven instruments de cuina (tisores, obridor d'ampolles), i esperàvem trobar-lo una mica més net.

Escrit el 27 de gen. del 2024 S'hi va allotjar el gener del 2024
    xabierm Espanya
  • Osten Art Hotel

Puntuació mitjana: 9
    • Part positiva del comentari

Ben ubicat. Habitació nova. Bany força bé.

• Part negativa del comentari

No és hotel, està ubicat a un edifici d’ogicines i ocupa part de la planta 2 i 6. Mai hi ha ningú a recepció. No netegen l’habitació. No hi ha restaurant, t’envien a un restaurant vegà de davant on serveixen fatal i dolent menjar.

Escrit el 29 de març del 2024 S'hi va allotjar el març del 2024
    Mireia Espanya
  • Paradiso Apartments

Puntuació mitjana: 9,8
    • Part positiva del comentari

Prop del centre històric, net i nou

• Part negativa del comentari

Està situat en un carrer amb trànsit i per la nit se senten molt els cotxes. Li falten alguns detalls com penjadors en el bany per a les toalles o algun got al bany o en l' habitació i llum

Escrit el 11 d'abr. del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Ana Espanya