2. Opinions d'hotels de Macedònia del Nord

7,9

• WiFi gratuïta

8,5

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

• Parella
    • Habitació Doble Executive
    • Estada d'1 nit
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Massa calor a l’habitació tot i tenir l’aire al mínim (no sembla que respongués o, potser, hi havia calor centralitzada..). No hi havia dutxa a l’habitació, només banyera. La banyera estava bé però a vegades pot ser poc còmoda per dutxar-se. Tingueu present que, com que es troba prop del bazaar, la crida a la pregària del matí us podria despertar.

L’allotjament ens va sorprendre positivament per: - L’habitació executive era gran, bonica i espaiosa - Ens van canviar a categoria superior pel mateix preu - L’esmorzar era variat i bo - Les instal·lacions estan molt ben cuidades, són modernes i agradables; tant les habitacions, lobby, restaurant, bar, piscina, rooftop, etc. - La ubicació dins el bazaar és excel·lent - L’aparcament és còmode i fàcil. Havíem llegit molts comentaris de que l’aparcament era en un lloc estrany o que feia por. Suposem que com que nosaltres vam anar al desembre vam poder aparcar a la porta de l’hotel, on el lloc d’aparcament és perfecte i no té res a veure amb aquells comentaris. Segurament qui diu tot això és perquè el devien enviar a un altre lloc d’estacionament, ja que l’aparcament “normal” és petit. - Vistes increïbles des de l’habitació al sisè pis i des del rooftop

S'hi va allotjar el desembre del 2023

• Escrit el 16 d'oct. del 2021

8,0
    "Molt ben situat, va complir les nostres expectatives"
    • Viatge de vacances
    • Família amb nens petits
    • Suite Júnior
    • Estada de 2 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

La piscina no era climatitzada. L'entrada a l'exterior, zona de parking des de la barrera d'entrada, estava poc cuidada, poc mantinguda i molt bruta. El bany és justet per un 5 estrelles.

L'esmorzar, el servei

S'hi va allotjar el setembre del 2021

Llistat 1 - 3

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!