3. Hotelbeoordelingen: Nedersaksen
Duitsland Bad Bevensen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Landhaus Zum Heidewanderer Beoordelingsscore: 8,4

“Bijzonder vriendelijk ontvangst!”

• Heidehotel Bad Bevensen Beoordelingsscore: 7,9

“Dit hotel is primair ingericht voor mensen met een handicap. Desondanks als gast zonder beperking daar geen hinder van ondervonden en heeft het voldaan aan onze verwachting. Wij bezochten een vriendin met een handicap en bemerkten dat de interactie met het personeel uitstekend was. Er was veel belangstelling voor de gasten en er werd meegedacht. Hotel ligt op een mooie locatie, eten was uitstekend en 'last but not least' het personeel was uitermate vriendelijk en professioneel. De avond dat wij er waren was er levende muziek. TOP! Er zijn daar letterlijk en figuurlijk geen drempels.”

• Hotel Zum Goldenen Hirsch Beoordelingsscore: 7,7

“Locatie vlakbij het riviertje en de bossen, in prachtige herfstkleuren. Ruime kamer, met koffie- en thee voorzieningen, bureau, zitje en eigen badkamer.”

• Hotel Ilmenautal inklusive THERMEplus Beoordelingsscore: 8,2

“E Bike stalling met oplaad mogelijkheid”

• Ringhotel Fährhaus Beoordelingsscore: 8,1

“De wellness voorzieningen en faciliteiten voor het stallen van de fietsen De ligging was prima”

• “Prachtige locatie op loopafstand 15 minuten centrum”

• Ringhotel Fährhaus Beoordelingsscore: 8,1

“Fantastisch mooie kamer met bubbelbad. Ontbijt zeer goed en erg vriendelijk personeel.”

• Hotel-Pension Elfi Beoordelingsscore: 8,3

“Goed ontbijt. Er ontbrak aan niets.”

• Hotel-Pension Elfi Beoordelingsscore: 8,3

“Dit was het beste van de 5 hotels die we aandeden tijdens onze reis naar Noordoost Duitsland. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de goedlachse eigenaar. Hij hield van het contact met zijn gasten en had zeer veel gevoel voor humor. Ons welbevinden was duidelijk belangrijk. Onze kamers waren licht en luchtig met een ruime badkamer en alles wat nodig was. Bovendien werden we door de eigenaars 's morgens vergast op een gevarieerd en rijk ontbijt. Alles tiptop in orde. We voelden ons verwend, dankuwel!”

• Haus Malerwinkel Beoordelingsscore: 8,9

“Koel het was in de kelder met heel veel licht door de ramen die helemaal open konden.”

De 20 beste hotels in Bad Bevensen