2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Rhineland-Palatinate
  4. Hotelanmeldelser for Bullay
Tyskland Bullay Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Ferienhaus Bullay Point fra anmeldelser: 8,7

"Formidabel udsigt. Rent. Problem med dobbeltbooking klaret"

• Ferienhaus Bullay Point fra anmeldelser: 8,7

"Sikken en udsigt der var her. Lige ud til Mosel, vi nød det simpelthen så meget. Det lyserøde hus levede fuldt ud op til det vi havde håbet på. Det var et roligt område og vi elskede at vi ikke skulle gå andet end lige udenfor døren så lå der en sti l vi kunne gå på langs Mosel. Virkelig skønt sted."

• Ferienhaus Bullay Point fra anmeldelser: 8,7

"Fantastisk beliggenhed med udsigt direkte til Mosel Der var hvad vi skulle bruge til et kort ophold, vil gerne booke længere ophold, men så mangler der vaske faciliteter."

"Fin beliggenhed"

• Ferienhaus Bullay Point fra anmeldelser: 8,7

"God plads. Fantastik beliggenhed"

• Ferienhaus Bullay Point fra anmeldelser: 8,7

"Anden gang vi holder ferie her. Det er et faktisk sted i første række til Mosel. En hjørne lejlighed på 2 sal, med vinduer rundt , så en vidunderlig udsigt,med tilhørende altan. Gå afstand til byen. Onkel Toms hutte et formidabelt sted at spise, der skal dog bestilles bord."

• Villa Kaliva Point fra anmeldelser: 8,8

"Flot ned mosel og fint med vinmarker"

• Ferienhaus Bullay Point fra anmeldelser: 8,7

"Beliggenheden er fantastisk med udsigt til Mosel. Pæn og ren lejlighed/studio. Hyggelig lille by ikke turistet. Kan varmt anbefale Ankes weinstube og vinbutikken vsa. Peter Schardt og Blümling"

• Hotel Mosella Point fra anmeldelser: 8,4

"Vi boede ned til floden, med den smukkeste udsigt. Superfine værelser, og god service. Vi kommer igen."

• Ferienhaus Bullay Point fra anmeldelser: 8,7

"Beliggenhed og udsigt.Dejlig indrettet med alt hvad der er brug for i en lejlighed."

De 10 bedste hoteller i Bullay