2. Opinions d'hotels de Alemanya
  3. Opinions d'hotels de Baden-Württemberg
  4. Opinions d'hotels de Oberkirch
Alemanya Oberkirch Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Landhotel Salmen Puntuació: 8,9

"El personal era molt amable. Ens van explicar moltes coses per poder gaudir i adients pels nens. El menjar i l'esmorzar molt bo."

• Bahnhof Oberkirch Puntuació: 9,4

"Hotel molt nou i molt ampli. La habitació triple eren com dues habitacions juntes, una doble i una sencilla. Esmorçar molt complert. Personal amable i eficaç. Tenen també restaurant però no el vam probar. La tematica de estació molt xula."

• Landhotel Rebstock Puntuació: 8,9

"Tot correcte, el allotjament es perfecte, te el que cal per una estada curta o mitja, l'ermorçar adequat al lloc, Es tranquil i separar de la carretera pero no massa lluny, de l'autoban"

• Grimmersberg Puntuació: 9,3

"Tot, i la cuina súper ben equipada"

• Bahnhof Oberkirch Puntuació: 9,4

"Gairebé tot ens ha agradat moltíssim! Aquí van dues mencions especials pel fet de no haver-ho vist mai abans: # El disseny de l'habitació triple, que consisteix a dues habitacions amb bany (!) independents. # La reeixida transformació d'una estació de tren clàssica en un hotel modern, mantenint moltes referències al passat ferroviari de l'edifici."

• Steinhof Puntuació: 9,1

"Molt confortable, tot nou i molt ben situat. Ideal per veure la zona."

• Ferienwohnung am Weinberg Puntuació: 9,4

"L'emplaçament envoltat de vinyes, prats i camps llaurats és magnífic. És una porta d'entrada a la Selva Negra i és a tocar d'Alsàcia. Els amfitrions són molt amables i hi són quan ho necessites. Té les comoditats necessàries per fer unes vacances completes."

Els 15 millors hotels de Oberkirch