2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Illes Canàries
  4. Opinions d'hotels de Tías
Espanya Tías Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Casona La Orilla 1908 Tías Puntuació: 9,2

"Molt ben situada, els espais comuns y l’habitació i sobretot la persona que se’n cuida."

• Las Pérgolas Villa Rural Puntuació: 9,4

"Espectacular"

• "Caminant 5 minuts trobes bars i restaurants però l'apartament està en una zona molt tranquil·la. Vistes al mar. Apartament ampli. No hi ha aparcament privat pel cotxe però sempre varem trobar lloc al davant. Entrada als complex d'apartaments pel carrer de dalt i el de baix. La Chiara magnífica ens ha recomanat llocs i ens ha ajudat en tot el que ha pogut perquè tinguéssim una estada meravellosa."

• Apartamento Scotty Puntuació: 8,7

"Tot perfecte. Com estar a casa! I la cuina molt ben equipada."

• VILLA MANDARINA Puntuació: 8,9

"Villa Mandarina és una preciosa casa ubicada en una privilegiada ubicació al poble de Tias. La casa és molt atractiva tant per fora com per dins. Tot el seu equipament està molt bé i és ideal per gaudir uns fantàstics dies a l'illa. Voldria destacar el fabulós tracte rebut per l'amfitriona Glòria. La comunicació amb ella va ser molt positiva i ens va ajudar amb qualsevol dubte que va sorgir. La veritat és que ens va fer sentir com si estiguéssim a casa!"

• Villa Jupe Puntuació: 9,2

"La ubicació aprop de l'aeroport i en un lloc tranquil i sense problemes d'aparcament i de ràpid i fàcil comunicació. La netedat general. El bon tracte del propietari."

• Bungalows Doble UVE Puntuació: 8,3

"Molt aprop i ben comunicat amb l'aeroport, amb multitud de serveis oberts tots els dies. El personal dels apartaments és atent, amable i sempre està disponible via xat Booking o WhatsApp/telf."

• Apartamento Valentina Puntuació: 9,6

"L'apartament ho té tot. És confortable i acollidor.s També Iván va ser molt amable en rebre'ns."

• Las Casitas Masdache Puntuació: 9

"És una cassita molt ben cuidada i equipada a més d'estar molt neta. A més vam descansar molt bé, El matalàs és de bona qualitat, Ho dic perquè tinc problemes d'esquena i vaig descansar molt bé.El lloc és ideal perquè està en mig de l'illa i té unes vistes espectaculars. Leo és un bon amfitrió que en tot moment va estar disponible per a qualsevol cosa.Ens va donar tota classe d'informació de l'illa."

Els 30 millors hotels de Tías