2. Opinions d'hotels de Finlàndia
  3. Opinions d'hotels de Lapònia finlandesa
  4. Opinions d'hotels de Inari
Finlàndia Inari Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hotel Inari Puntuació: 8,5

"L’habitació té tot el necessari, i tant el llit com la butaca són molt còmodes. La sala d’estar de l’hotel és molt acollidora i el menjar del restaurant molt bo. La zona, al costat del llac, és ideal per veure les aurores boreals, i també per fer una bona passejada."

• Inari Juutua Puntuació: 9,3

"La caseta està molt bé, és molt còmoda i té de tot. Està enmig del bosc, però al costat del poble d'Inari. Estiguérem molt a gust."

• Wilderness Hotel Juutua Puntuació: 8,5

"L'habitació és confotable i l'esmorzar és abundant, variat i de qualitat. El personal és també molt amable.M'han ajudat a resoldre un problema que he tingut amb el meu cotxe de lloguer."

• Holiday Village Inari Puntuació: 8,5

"La ubicació. Les vistes. Cabana confortable."

• Wilderness Hotel Juutua Puntuació: 8,5

"Hotel de mida reduïda, al costat del riu. Al peu del sender senyalitzat "Juutua Trail" L'esmorzar de luxe, molt complert i variat. El restaurant es el millor restaurant d'Inari. Plats elaborats i preparats al moment. Ingredients de la regió. Es petit i íntim. Als baixos de l'hotel Juutua."

• Holiday Village Inari Puntuació: 8,5

"La cabana estava en un lloc idil·lic i molt tranquil."

"L'entorn és maco"

• "Lloc increïble a la vora del Llac Inari i a 1 km del poble. Nosaltres hem estat a una cabana familiar i es espectacular, la sortida i la posta de sol son de foto. Les cases son de fusta i tenen sauna. Al menjador hi ha una llar de foc, a la planta de dalt hi han 4 llits individuals i amb prou espai, a baix una habitació de matrimoni. L'entorn es idilic i molt faciment hi veus rens caminant. Tambe tenen un foc de camp exterior que nosaltres hem fet servir per sopar i una canoa per remar pel llac. A l edifici prinncipal hi ha la recepcio i el restaurant, l esmorçar es per sortir rodant i inclou mandonguilles de ren. Els emplelats de l hotel son molt molt agradables i t ajuden a per exemple triar rutes de treking com a nosaltres, ens van donar dues rutes molt xules. La recepció es sempre amable i amb un somriure a la cara. Al restaurant un dels cambrers ens va donar molts consells sobre la zona i rutes mes allunyades que ens van portar al mar de Barents."

Els 15 millors hotels de Inari