2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de Midi-Pyrénées
  4. Opinions d'hotels de Cordes-sur-Ciel
França Cordes-sur-Ciel Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• L'Oree du ciel Puntuació: 9,6

"És un hotel preciós. Un petit paradís. Cada racó cuidat al més mínim detall"

• "Situació i amabilitat propietaris El lavabo també molt correcte"

• Rue du Barri Puntuació: 9,7

"Apartament molt acollidor al meravellós poble de Cordes sur Ciel. La Dominique és super atenta, ens va rebre amb un somriure i va deixar-nos esmorzar, fet que agraïm moltíssim. A més, ens va deixar una targeta per aparcar gratis al poble. També ens va recomanar un restaurant, La Planche de Bacus, que ens va encantar. Sobretot el camembert fos. L’apartament està molt ben equipat. Recomanem fer la caminada fins la grotte Meulière, a 3 km."

• La Maison au Puits Puntuació: 9,2

"Va estar genial, es una casa molt ben reformada de fa mes de 300 anys amb molt de caracter i decorada amb molt bon gust. No us perdeu el sopar, el Nico cuina de forma espectacular en una cuina increible"

• Lougat la maison des chats Puntuació: 9,1

"La gentilesa de la propietària."

• Rue du Barri Puntuació: 9,7

"Apartament complet, molt ben equipat. Habitació i WC més que bé! La benvinguda de l'amfitriona molt agradable, amb un bon anglès i amb la taula preparada per l'esmorzar: a la nevera suc de taronja, aigua, iogurts i mermelada; així com altres detalls. Ha superat les nostres expectatives i ho recomanem 100%. Tal vom havíem llegit, s'accedeix per un carrer amb fort pendent, en sintonia amb tot el poble."

• Lougat la maison des chats Puntuació: 9,1

"A l'apartament no li falta de res. Té moltes comoditats. Realment és molt confortable. Està molt ben ubicat. La propietària és molt amable. Espero poder repetir l'experiència."

• Le Chevalier Noir Puntuació: 9,6

"Els amfitrions són excepcionals; et sents com a casa. Habitació excel.lent. Ubicació perfecta."

• Rue du Barri Puntuació: 9,7

"Allojament molt agradable. Bonic, ben situat al centre històric, net i cuidat. La senyora Dominique és encantadora. Ens ha acollir com si fossim a casa i fins i tot tenia preparat tot el necessari pels esmorzars. Merci Madame!! Recomanable al 100%"

Els 10 millors hotels de Cordes-sur-Ciel