3. Hotelbeoordelingen: Macedonië
  4. Hotelbeoordelingen Astris
Griekenland Astris Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• OliVISTA - Live in Nature Beoordelingsscore: 9,9

“Alles! De accomodatie was splinternieuw, van alle gemakken voorzien, schoon, met een prachtig uitzicht en fantastische eigenaren. Wat het nog aangenamer maakte was de tuin, met een zwembad en de rustige omgeving. Ik heb een heerlijk verblijf gehad!”

• Giola aparments and studios 2 Beoordelingsscore: 9,4

“Heel aardige beheerders, we konden onze reis niet afmaken moesten eerder vertrekken ivm persoonlijke omstandigheden. Ze hebben ons een tegoed aangeboden wanneer we weer terug zijn .”

• Astris Sun Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Hebben er heerlijk genoten van de rust. De mogelijkheid tot drukte is dichtbij maar even tot jezelf komen was hier top.”

• “De eigenaar en zijn vrouw hebben ons in de watten gelegd. Fantastisch !! Een aanrader voor Griekenland gangers .Veel Griekse gerechten zijn er gemaakt”

• Studios Panagiotas House Astris Beoordelingsscore: 9,6

“Een prettig ingericht appartement waarbij alles wat je nodig hebt aanwezig is en wat je toch niet hebt daar zorgt de host voor zoals koffiefilters, badhanddoek etc. Daarnaast wordt het appartement regelmatig schoongemaakt. Erg vriendelijke familie/host. Strand is mooi en aan de overkant van de weg. Vele andere prachtige, meer rustige, strandjes in de buurt.”

• Euro Park Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“Voor geringe prijs weinig te verwachten en als dan toch alles 'goed' genoemd kan worden ver boven verwachting, bij prettig, rustig strand.”

• Astris Sun Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, gaat meteen aan de slag als er iets is. Bedden, kamer en voorzieningen incl wifi, airco verder heel goed.”

De 15 beste hotels in Astris