3. Hotelbeoordelingen: Cycladen
  4. Hotelbeoordelingen Ayios Petros
Griekenland Ayios Petros Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ionia Studios Beoordelingsscore: 9,3

“De vrijwel onbeperkte gastvrijheid van de verhuurder, de grootte van het appartement, het elke dag verschonen daarvan, het strand vrijwel voor de deur, het heel goede familierestaurant op een paar 100 meter (Giannopoulos)”

• Spanos Apartments Beoordelingsscore: 8,8

“De eigenaresse Sophia was uitermate vriendelijk en gastvrij. Wat een lieve vrouw. Ze geeft je een warm en welkom gevoel. En is zeer behulpzaam.”

• Allegria Family Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“De locatie is geweldig en de 2 broers Dimitris en Stamatis doen er alles aan om je een prettig verblijf te geven! Het ontbijt is heerlijk, fijn in de tuin en bij veel wind onder de overkapping. We kregen na een paar dagen de familie suite, helemaal geweldig!”

• Gray and Blue Beoordelingsscore: 9,8

“Wat een prachtig huis! Top afwerking, modern aangekleed. De ligging van het huis is geweldig. Niet ver van dorpjes, ferry, stranden en.... wat een uitzicht! De hosts waren erg vriendelijk. We hebben genoten! Heerlijk plekje om na te zomeren (wij waren er in oktober)”

• Isida Andros Beoordelingsscore: 9,8

“Super mooi, netjes en vriendelijk. Ruime en luxe kamer. Heerlijk ontbijt. Lekkere restaurants in de buurt en dichtbij het strand.”

De 5 beste hotels in Ayios Petros