Andros Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Anemomiloi Andros Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10

“De mensen van het hotel zijn super vriendelijk, zowel se eigenaar als het personeel. We stellen de persoonlijke aandacht het meest op prijs.”

• Micra Anglia Boutique Hotel & Spa Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel”

• Egli Hotel Beoordelingsscore: 8

“De locatie midden in het stadje Chora”

• Archontiko Eleni Hotel Beoordelingsscore: 7

“Leuk hotel, een verbouwd typisch herenhuis.eens wat anders dan een standaard hotel.”

• Chryssi Akti, Sure Hotel Collection Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Door Maria voel je je meteen welkom. De locatie is geweldig. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee, een aanrader. En zo schoon! Gratis ligbedden en badlakens voor het strand.”

• Karanasos Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooi gelegen,fantastisch hotel,heel lief personeel,bedankt Julia voor je lieve zorgen. Het bed was fantastisch,al het beste in heel Griekenland.Het balkon is supergroot met droogrek.Alles is heel dichtbij.Het mooiste strand vond ik daar Kolona beach maar alle stranden zijn prachtig en allemaal binnen wandelafstand.Zo ook het grote strand voor de deur.Batsi is zo lieflijk.Ik was er in april.”

• Aegea Blue Cycladic Resort Beoordelingsscore: 10

“Idilisch, weg van de drukte, wijds en onaangetast met toch de luxe en comfort van vandaag. Dat het niet echt een resort is maar meer een bovengemiddeld luxe familie-hotel. Je voelt je welkom in dit dorpje aan het strand.”

• Aneroussa Beach Hotel Beoordelingsscore: 10

“De locatie , de netheid , de vriendelijkheid Hier komen we terug voor de rust , de prachtige omgeving, de zee”

• Armonia Resort Beoordelingsscore: 9

“Absolute rust in de natuur Netheid , vriendelijkheid”

• Iliades Luxury Boutique Suites Beoordelingsscore: 10

“Een mooi kamar met een fantastisch uitzicht op Batsi, de zee en de buureilanden. Op je eigen terras geniet je van het heerlijke ontbijt, dat op je kamer wordt gebracht.”

De 10 beste hotels in: Andros