3. Hotelbeoordelingen: Chania
  4. Hotelbeoordelingen Falasarna
Griekenland Falasarna Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Nikos Apartments Beoordelingsscore: 8,9

“Mooi, recent en goed onderhouden gebouw. Appartementje met basisbenodigdheden in de keuken. Prachtig uitzicht over de zee en heel de baai van Falasarna. Parking naast en achter het gebouw, meestal is parkeren in de schaduw mogelijk. Op wandelafstand van het strand en diverse restaurants. Supermarktje aan de overkant van de straat. Bushalte KTEL Chania net voor de deur.”

• Kalami Rooms Beoordelingsscore: 8,4

“Het balkon met prachtig uitzicht en het terras.”

• Nikos Apartments Beoordelingsscore: 8,9

“Top-locatie. Tegenover een supermarkt en op loopafstand van het mooiste strand van Kreta!”

• Adam Beoordelingsscore: 8,7

“De afstand naar het strand”

• Villas Libra Beoordelingsscore: 9,4

“Ruime villa, compleet en schoon, met mooi uitzicht. Fijne plek om het noordwesten van Kreta te verkennen. Fijn welkom van de eigenaar, met lekkere hartige taart.”

• Koukis House Beoordelingsscore: 9,7

“Rustig gelegen, leuk terras met uitzicht, authentiek en ruim huisje, vriendelijke eigenaar.”

• Adam Beoordelingsscore: 8,7

“De eigenaar en zijn hond hebben ons echt een gevoel van thuiskomen gegeven. Vriendelijke man en de hond is altijd in voor een knuffel. We hebben even de tijd genomen om de Zonsondergang te zien in het aangelegen restaurant. Echt een aanrader. Hotel kamer was simpel maar goed voor de prijs die ze vragen. Schoon en netjes. Balkon met een mooi uitzicht. Meer hadden wij voor 1 nacht ook echt niet nodig.”

• NK Apartments Beoordelingsscore: 9,8

“De gastvrijheid was ongelofelijk. Mama Katy verdient een stambeeld! Hoewel er geen eten voorzien was in ons arrangement bracht ze dagelijks wat lekkers uit de heerlijke Cretaanse keuken. Alles was aanwezig, van keukengerei tot wasmachine, je komt er niets te kort.”

• Adam Villas Beoordelingsscore: 9,6

“De ligging, ruim huis met privé zwembad. Communicatie met eigenaar uitstekend.”

• Casa D'Irene Deluxe Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Uitstraling, alles gloed nieuw.. eigenlijk alles”

De 30 beste hotels in Falasarna