2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Kykladerna
  4. Recensioner för semesterboenden i Adamas
Grekland Adamas Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Anemelia Hotel Adamas Gästbetyg: 8,9

”Trevligt boende med vänlig personal. Ca. 2 km utanför Adamas centrum, promenad till centrum längs havet. Lång strand ca.100 meter bort från boendet, med solstolar ca.500 meter bort.”

• Soulis Studios Gästbetyg: 7,3

”Vårt absoluta favorithotell/lägenhet i Grekland. Helt fantastiskt med en magisk vy. Rummet stämde helt överens med bilderna på booking. Helt magiskt! Därtill bra lugnt läge, nära hamnen/restauranger (10 min promenad) och perfekt om man ville göra egen frukost då kokplatta och kylskåp fanns. Gratis stor parkering fanns även direkt utanför huset, tipptopp då vi hyrde en moped. Det fanns ingen reception vid hotellet utan all kontakt skedde via Riva travel (resebyrå nere vid hamnen + via booking-meddelande) vilket fungerade jätte bra. Bagageförvaring erbjöds även på Riva travel innan/efter check-in. Rekommenderas verkligen!”

• Celestial Garden Gästbetyg: 6

”Bra boende med trevligt område innanför grinden. Utanför var det en sandplan med byggrester och annat smått o gott.”

• Moschoula Studios Gästbetyg: 8,8

”Vi hade en toppenbra vistelse i Adamantas, mycket tack vare boendet. Vi fick ett stort men ändå väldigt mysigt rum med sovloft. Personalen hade lämnat mat och vin till oss på rummet när vi anlände, mycket uppskattat! Rummet städades varje dag, det kändes alltid väldigt fräscht. Mycket bra läge dessutom, endast 5 min promenad till centrum med alla restauranger och busshållsplats. Frukosten var fantastisk och mycket varierande, det fanns allt möjligt. Hon som serverade den var så himla trevlig och snäll mot oss, frågade alltid hur det var med oss och om våra planer för dagen. Vi fick tillochmed en liten present när vi skulle checka ut. Tack för en fantastisk vistelse!”

• Argo-Milos Gästbetyg: 9

”Allt!”

• Psilandis Studios Gästbetyg: 9,7

”Fantastiska värdar, som bjöd på hemlagade delikatesser och bra tips. Dessutom hämtade de oss i hamnen och hjälpte en med allt. Superfint rum med otrolig utsikt. Fick ett större rum utan extra kostnad.”