2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Kykladerna
  4. Recensioner för semesterboenden i Adamas
Grekland Adamas Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Moschoula Studios Gästbetyg: 8,8

”Vi hade en toppenbra vistelse i Adamantas, mycket tack vare boendet. Vi fick ett stort men ändå väldigt mysigt rum med sovloft. Personalen hade lämnat mat och vin till oss på rummet när vi anlände, mycket uppskattat! Rummet städades varje dag, det kändes alltid väldigt fräscht. Mycket bra läge dessutom, endast 5 min promenad till centrum med alla restauranger och busshållsplats. Frukosten var fantastisk och mycket varierande, det fanns allt möjligt. Hon som serverade den var så himla trevlig och snäll mot oss, frågade alltid hur det var med oss och om våra planer för dagen. Vi fick tillochmed en liten present när vi skulle checka ut. Tack för en fantastisk vistelse!”

• Argo-Milos Gästbetyg: 9

”Allt!”

• Psilandis Studios Gästbetyg: 9,7

”Fantastiska värdar, som bjöd på hemlagade delikatesser och bra tips. Dessutom hämtade de oss i hamnen och hjälpte en med allt. Superfint rum med otrolig utsikt. Fick ett större rum utan extra kostnad.”

• Finikas Studios Gästbetyg: 8

”Läget och att man fick nya lakan och handdukar regelbundet.”

• Anais Milos Suites Gästbetyg: 9,7

”Allting!! Det gjorde vår vistelse på Milos till den bästa. Alla som jobbade på hotellet var så vänliga och erbjöd den bästa servicen vi varit med om!!”

De 30 bästa semesterboendena i Adamas

baserat på 15 269 recensioner av semesterboenden på Booking.com