2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions de cases i apartaments de Cíclades
  4. Opinions de cases i apartaments de Plaka Milou
Grècia Plaka Milou Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Vira Vivere Houses Puntuació: 9,3

"És un apartament molt còmode. Amb una sala d'estar, una petita cuina i dues habitacions de matrimoni amb els llits més còmodes en que he dormit mai! Al costat de la cuina tens una terrassa on esmorzar i sopar a la fresca. L'Aris és molt atent i et dona un cop de mà amb tot el que necessitis. Un 10!"

• Plaka Suites Puntuació: 9,5

"Ens va agradar tot, l'apartament era preciós, encantador, amb tots els detalls, típic grec blanc i blau, espaiós, les habitacions amplies i amb molta claror, amb terrassa. Era perfecte. La Sra Anna que mantenia l'apartament ordenat i net, era molt amable i l'amfitrió Dimitri ens va ajudar en tot el que vam necessitar. Hi tornariem avui mateix!!"

• Jimmy's Studios Puntuació: 7,3

"La terrassa era molt espaiosa, ideal per dinar, llegir... La neteja impecable i el personal de manteniment un encant. Per la situació de l'apartament la temperatura suau i gens xafogosa."

• Plaka Suites Puntuació: 9,5

"Apartament net i bonic. La Matilda va ser encantadora. Bones vistes i tranquil. Parking a prop de l'apartament. Servei de neteja diari ."

• Machi's House Puntuació: 8,2

"El personal és molt agradable."

• Plaka Suites Puntuació: 9,5

"L’ habitacio es una maravella. Te una terrassa momt maca, amb vistes al mar. Esta momt ben situat!"

Les 20 millors cases i apartaments de vacances de Plaka Milou

segons 2.720 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com