2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Split-Dalmatië
  4. Hotelbeoordelingen Pučišća
Kroatië Pučišća Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Puteus Palace Heritage Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“Het voormalig paleis is práchtig, alsook de ligging. Het verblijf in Puteus Palace werd nóg mooier dankzij het personeel, die erg vriendelijk en hulpvaardig waren. Wij dineerden in het restaurant, waarbij we toch graag nog even chef Tony willen bedanken voor al het heerlijks op ons bord. Dit brengt ons in diezelfde gedachte tot het ontbijt. In de prachtige tuin konden we genieten van het uitgebreide, verse buffet. Kortom, Puteus Palace is een aanrader!”

• Apartments DARIJA & PERO Beoordelingsscore: 9,8

“Heerlijk plekje, prachtige tuin, erg vriendelijke mensen! Al het benodigde was er in het appartement: schoonmaakspullen, wasmachine, zelfs ook zout en andere dingen in de keuken. Je loopt in 10 minuten naar de gezellige plaats Pucisca; je kunt ook de auto nemen en aan de rand van het stadje gratis parkeren.”

• Puteus Palace Heritage Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“De kleinschaligheid en persoonlijke aandacht van personeel”

• Apartmani Bauk Beoordelingsscore: 9,4

“Fijne studio met mooie en schone inrichting”

“Locatie”

• Villa More Beoordelingsscore: 9,8

“De views waren onovertroffen. Vooral ook het grote terras en de rust waren zeer aangenaam.”

• Puteus Palace Heritage Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“Gastvrijheid van het personeel, en de rust!”

• Villa More Beoordelingsscore: 9,8

“Het is een compleet, modern en fijn appartement. Het ontvangst was hartelijk en er stond een heerlijke fles wijn voor ons klaar. Deze smaakte goed op het grote terras met een fantastisch uitzicht over de baai van Pučišća. Dat uitzicht gaat werkelijk nooit vervelen. Vanuit het appartement loop je zo naar een strandje, de supermarkt en de restaurants. Villa More is een heerlijke plek op een mooi eiland. We komen graag nog eens terug.”

• Villa More Beoordelingsscore: 9,8

“Fantastisch uitzicht op de baai. Verder een compleet uitgerust huis, alles is voorhanden. Leuke inrichting en heel vriendelijke gastheer die ons ook hielp met wat vragen. In het schattige stadje is alles wat je nodig hebt. Een klein strandje op 3 minuten wandelen. Maar dat uitzicht…. Geweldig!”

De 25 beste hotels in Pučišća