2. Hotelbeoordelingen Kroatië
Kroatië Sinj Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Apartman Nada Beoordelingsscore: 9,6

“Prima studio.”

• 2 Bedroom Lovely Home In Sinj Beoordelingsscore: 10

“Mooi. modern ruim huis met prachtig onderhouden tuin.”

• Apartman Nada Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijke eigenaars, heel mooi en ontzettend rustig omgeving. Full comfort kamer. Een echte aanrader.”

• Hotel Alkar Beoordelingsscore: 8,1

“Het was een nette kamer Ruime badkamer Goed ontbijt Vriendelijk personeel”

• Studio Apartmani Kaja i Iva Beoordelingsscore: 9,7

“was groot genoeg voor 2 personen”

• Apartment Ispod ure Beoordelingsscore: 9,9

“Wij hebben een geweldig verblijf gehad in appartement Ispod Ure. Wij hebben de host van te voren ons aankomsttijd laten weten en Jozo stond al te wachten op ons. Jozo heeft ook alles keurig uitgelegd hoe alles werkt in het appartement. Hij trok de koelkast open en was gevuld met allerlei lekkers. Echt super lief en dat waardeerde wij enorm! Bij binnenkomst van het appartement waren wij sprakeloos. Het appartement heeft echt een wow-effect. Je hebt alle faciliteiten zoals een airconditioning in de woonkamer en op de slaapkamer, vaatwasser, wasmachine (gedeeld), inductie kookplaat, keukengerei, oven, magnetron, koffie machine (Dolce Gusto) en waterkoker. De (regen)douche is ook heerlijk, alhoewel de juiste temperatuur instellen niet altijd even makkelijk is. Als er vragen waren, dan konden we altijd bij Jozo terecht. Hij reageert altijd zeer snel en is zeer attent! Wij zullen zeker nog eens terugkomen!”

• Corona B&B Beoordelingsscore: 9,5

“Mooie ruime kamer, heel netjes, mooie badkamer Lekker ontbijt en heel vriendelijke gastvrouwen”

• Apartment Cecilija Beoordelingsscore: 9,8

“De verhuurders en de hygiëne.”

• Apartments Allegra Beoordelingsscore: 9,9

“Gelegen in centrum van Sinj, een heel aangenaam echt Kroatische stadje zonder teveel toerisme. Het echte leven. Appartement toch heel rustig, geen enkel straatlawaai gehoord. Op wandelafstand van hoofdplein. Tafeltje en stoeltje vooraan buiten, nadat je de poort en trap neemt vanaf de straat naar boven naar het appartement. Alles super proper en nieuwstaat.”

• Corona B&B Beoordelingsscore: 9,5

“Super verblijf! We kwamen vrij laat aan, dit was geen probleem. Kamer was super netjes en schoon. Ook het ontbijt was lekker, genoeg keus!”

De 20 beste hotels in Sinj