2. Opinions d'hotels de Croàcia
  3. Opinions d'hotels de Karlovac county
  4. Opinions d'hotels de Slunj
Croàcia Slunj Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Rooms Maria Puntuació: 9

"Molt bona ubicació, aparcament disponible just davant de la porta de la casa, amfitrions molt agradables"

• Hotel Mirjana & Rastoke Puntuació: 9,3

"Bon hotel amb bon esmorzar i sopar."

• Guest House Vučeta Puntuació: 8,7

"Situació excel.lemt i la propietària és un encant, encara que no parla gaire anglès, es fa entendre. Excel.lent esmorzar per 8 €."

• Breza Guesthouse Puntuació: 9,5

"Lloc molt tranquil i acollidor. Els amfitrions molt amables. Molt bona ubicació per visitar Rastoke i Plitvice. A la plaça del poble hi ha una paradeta de cafè i gelats molt bons."

• Guesthouse Vila Puntuació: 9

"Habitació molt còmode i àmplia. Aparcament gratuït a l'entrada de la casa. A poc més de 10 minuts a peu de Rastoke i a una mitja hora dels llacs Plitvice."

• Holiday House Kod Ajke Puntuació: 9,8

"Tot! La casa és una passada. Val la pena per anar als llacs de Plitvice i tambe visitar Rastoke."

• Rooms Roza Puntuació: 9,4

"Ens va semblar un lloc preciós, vam arribar de nit i no vam poder veure com era l’entorn, però el despertar va ser molt bonic. Els llits molt còmodes i tot va estar perfecte, el personal molt agradable i servicial. Repetirien sense pensar-ho dues vegades!"

• Apartment Bastaja Puntuació: 9,7

"L'hospitalitat de la propietària. Ens va deixar pa fet per ella i beguda fresca a la nevera."

• Hill Puntuació: 9,7

"Tot molt net, molt ben cuidat i amb molt bon gust. El pare de l'amfitriona molt atent, ens va ajudar a aparcar i ens va oferir productes del seu hort."

• Apartment VI&MI Puntuació: 9,5

"Molt ampli i net. Balcó amb bones vistes."

Els 30 millors hotels de Slunj