2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Split-Dalmatië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Brela
Kroatië Brela Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartments Bikin Beoordelingsscore: 9,8

“Top accommodatie op een top locatie, schoon, rook heerlijk fris en nieuw, fijne douche en heerlijk bed, Keuken alles aanwezig wat je nodig hebt. Wij zaten de rustige periode en hebben hier genoten weg van de alle drukte. Uitzicht op een blauwe zee, fantastische zonsondergang iedere avond , die je, als je dat wilt, kunt bekijken vanuit je warme bubbelbad. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je boven parkeert op een (privé) parkeerplaats en wel 100 treden moet lopen om bij je accommodatie te komen. Maar verder een aanrader!”

• Villa Paulina Beoordelingsscore: 9,9

“Locatie is geweldig, kamer is perfect en de mensen zijn zo aardig! Heerlijk ontbijt. We komen zeker terug!”

• Apartments Beach Side Brela Beoordelingsscore: 9,9

“Prachtig balkon, met een mooi uitzicht op zee, netjes, schoon en comfortabel. Prachtig strandje, weliswaar 200 trappen naar beneden (en ook weer naar boven), maar dit vonden wij geen enkel probleem, het was de inspanning meer dan waard!”

• Villa Paulina Beoordelingsscore: 9,9

“Mooi appartement op een prachtige locatie en met ontzettend vriendelijke mensen. Op loopafstand van strandjes, supermarkt en 2 dorpjes met restaurants.”

• Villa Paulina Beoordelingsscore: 9,9

“Brandschoon en heel mooi appartement direct aan zee met zwembad in een gezellig en authentiek plaatsje. Het personeel is heel behulpzaam en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. We werden verwelkomd met schnaps, bubbels en wat lekkers voor de kinderen. We waren vroeg in het seizoen, konden daarom nog geen sup huren en mochten die van de eigenaar lenen. Het ontbijt is erg uitgebreid.”

• Apartments Bikin Beoordelingsscore: 9,8

“Super mooi appartement, alles tiptop. Heerlijke jacuzzi en top eigenaren.”

• Villa Dalmatia Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“Het prachtige strand voor de deur en de prijs”

De 30 beste vakantiewoningen in Brela

gebaseerd op 9.743 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com