2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Split-Dalmatië
  4. Hotelbeoordelingen Veliki Drvenik
Kroatië Veliki Drvenik Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• OLEA Resort Beoordelingsscore: 9,5

“Geweldig appartement Schoon,mooi,nieuw,heerlijke bedden,heerlijke douche en fijne airco. Zelfs een grote koelkast met een grote vriezer,oven,magnetron en vaatwasser. Niks tekort gekomen Fijne gastheer en gastvrouw”

• OLEA Resort Beoordelingsscore: 9,5

“Prachtig gelegen, het uitzicht verveeld geen minuut! De huisjes zijn fris en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Met 2 volwassenen en 2 tieners + hond was ons appartement meer dan goed. Je kunt zelfs gratis mountainbikes en supboards gebruiken. Prachtig eiland en veel leuke plekken om van de zee te genieten. De manager heeft ons zelfs een keer opgehaald aan de andere kant van het eiland toen we een lekke band hadden met de mountainbike. Heel vriendelijk en dol op onze hond. De prijs kwaliteit verhouding is super, echt een aanrader!”

• “De eigenaren, de ligging, de rust en tis erg schoon! De eigenaren zijn echt prachtige mensen. We hebben genoten zowel van het zwemmen, kletsen met de eigenaren en de uitzicht! De zonsondergang en de zonopgang❤ de steren in de hemel....gewoon rust...rust...rust... De hele huis is echt prachtig en schoon❤. We hadden een nachtje gebleven maar 1 week of meer is op zijn pas. De Solinska beach is 10 min verder...zandstrand beter dan blue lagoon als je hou van rust! De eigenaren zijn ontzettend lief en behulpzaam. De plaats is aanrader❤ Hadden we lang gebleven hebben we zeker een boot gehuurd!”

De 5 beste hotels in Veliki Drvenik

gebaseerd op 332 hotel reviews op Booking.com