2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Toscana
  4. Hotelanmeldelser for Casole dʼElsa
Italien Casole dʼElsa Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Tenuta Colombaio Point fra anmeldelser: 9,5

"Ud af de ti hoteller vi har besøgt i løbet af vores sommerferie var dette uden sammenligning det bedste. Værten var meget sød og hjælpsom. Både swimmingpoolen, lejligheden og placeringen er det bedste vi til dato har oplevet i Europa."

• Agriturismo L' Agresto Point fra anmeldelser: 9,3

"Værterne var helt fantastisk søde og hjælpsomme. Jeg var uheldig at skære mig i hånden og skulle på skadestuen fredag aften. Værterne kørte mig til hospitalet i Siena , ventede på at jeg fik behandling, kørte mig på døgnapoteket og tilbage til lejligheden efter 4 timer, hvor min kone havde passet vores børn i mellemtiden. Tak for hjælpen - det var helt utroligt!!"

• Tenuta Colombaio Point fra anmeldelser: 9,5

"Super fin Agriturismo i skønt område, med fine lejligheder og dejligt poolområde. Dejlig udsigt og hyggelig lille by. God kommunikation med personale, herunder ejeren Maurizio."

• Podere La Ciabatta Point fra anmeldelser: 8,9

"Fantastisk beliggenhed. Meget søde og hjælpsomme værter og personale."

• Podere La Ciabatta Point fra anmeldelser: 8,9

"Fantastisk beliggenhed ❤ Dejlig stor lejlighed, med skøn udsigt fra alle værelser - selv fra badeværelset! Lækker morgenmad, med lokale specialiteter. Morgenmaden kunne nydes både inde og ude. Venligt personale. Valuta for pengene!"

• Borgo Mulignone Point fra anmeldelser: 8,9

"køkkenet"

• Borgo Al Cerro Point fra anmeldelser: 8,8

"Flotte omgivelser, meget velholdt, dejlig pool, skønt med egen have"

• Antica Fonte Resort Point fra anmeldelser: 9

"Det var pænt og rent og lejlighederne var dejlig lyse. Pool området var skønt, der var masser af liggestole og der var rent."

• Borgo Al Cerro Point fra anmeldelser: 8,8

"Flot område med dejlig pool. Gå afstand til byen."

• Tenuta Colombaio Point fra anmeldelser: 9,5

"lokation, indretning, personale, restaurant, atmosfære."

De 10 bedste hoteller i Casole dʼElsa