3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
  4. Hotelbeoordelingen Rasùn di Sotto
Italië Rasùn di Sotto Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Residence Vis à Vis Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging in een leuk dorp, waar je voor kleine prijzen heerlijk pizza kan eten. Vooral restaurant Willy is een aanrader! Aan de overkant van het appartement is een bakker die vroeg open was, met heerlijke broodjes en koffie. Grote keuze aan broodjes. Ze verkopen ook een klein beetje aan levensmiddelen. Allemaal vriendelijke mensen, zowel de mensen van het hotel als de mensen van de bakker aan de overkant en bij restaurant Willy. Op loop afstand was een kleine Spar, super handig. We hadden 2 mooie goed werkende badkamers met wc en douche. Beneden in de kelder stond een Miele wasmachine en droger. En 5 minuten lopen naar Hotel Frida kon je gebruik maken van een klein zwembad en de wellness. Echt heerlijk en zeer gewaardeerd. We reden zo naar de skiliften in het dal bij Olang.”

• nancy's Holiday Homes Dolomites Beoordelingsscore: 9,4

“Het huisje is echt schattig. Alles is er wat er moet zijn. Elke dag verse broodjes als je wilt. Wij hebben er enorm van genoten.”

• nancy's Holiday Homes Dolomites Beoordelingsscore: 9,4

“De ligging en de faciliteiten.”

• Sporthotel Rasen Beoordelingsscore: 8,6

“De ruime kamer en het koelkastje op de kamer was erg prettig. Het ontbijt was meer dan prima, maar geen luxe. Al met al was het er echt helemaal goed!”

De 5 beste hotels in Rasùn di Sotto