Plan de Corones Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• HOTEL POST alpine cityflair Beoordelingsscore: 10

“Ideaal hotel in Brunico, spijtig dat we maar 1 nacht bleven”

• Alpin Panorama Hotel Hubertus Beoordelingsscore: 10

“Ligging,personeel,eigenlijk alles”

• Pederü Beoordelingsscore: 9

“Fantastische locatie, mooie kamer, heel lekker eten”

• Almhotel Lenz Beoordelingsscore: 8

“Goede prijs kwaliteit verhouding”

• Hotel Reischach Beoordelingsscore: 10

“Supermooi hotel heerlijke keuken en heel vriendelijk personeel”

• “Zeer net en goede faciliteiten”

• Naturhotel Edelweiss Beoordelingsscore: 9

“Mooie ruime slaapkamer met onwijs mooi uitzicht, een mooie grote badkamer. Wij hadden halfpension geboekt, we hebben super lekker gegeten, elke avond kregen we een 6 gangen diner wat een heerlijke gerechten.”

• Hotel Heinz Beoordelingsscore: 9

“Aan de voet van de piste en gondel. Prima ontbijt en ruime kamer. Zeer schoon.”

• Hotel Martinerhof Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel, heel gezellig, warme sfeer. Fantastisch lekker diner halfpension!! Uitgebreid en lekker ontbijt Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam Heerlijke sauna (inbegrepen) Comfortabele kamers en bedden Goede ligging op wandelafstand naar centrum, trein- en busstation met goede connectie naar verschillende valleien en mooie wandel- en skigebieden. Je kan er gemakkelijk een hele week of langer activiteiten doen.”

• Pension Prack Beoordelingsscore: 10

“Mooie ruime en schone kamer en badkamer. Vriendelijke eigenaresse die alle gasten tijdens een galadiner individueel verwelkomt. Uitstekend eten met 4 of 5 gangen keuzemenu. Circa 1 km van de skiliften. De hotelbus brengt je naar skiliften en haalt je ook weer op tot 17:00. Als je langer wilt skiën kun je de reguliere skibus nemen. Deze stopt op circa 50 meter van het pension. Al met al een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding en prima als uitvalsbasis om op de Kronplatz te skiën.”

De 30 beste hotels in: Plan de Corones