2. Hotellrecensioner Mauritius
  3. Hotellrecensioner Belle Mare
Mauritius Belle Mare Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Stranden, personalen, rummen och hela atmosfären var fantastisk. Vi blev väl omhändertagna och personalen hjälpte gladeligen till att hjälpa oss med överraskningar för födelsedagsbarnet vi firade.”

• ”Läget och närhet till allt”

• Long Beach Mauritius Gästbetyg: 8,3

”Lokalitet och boende var fantastiskt fint. Stranden otroligt fin och de mindre restaurangerna var toppen. Maten god”

• Azure Villa Gästbetyg: 7,9

”Jättemysigt område med grön parkliknande trädgård kring poolen. Söta och välskötta hus. Jättefin och proper inredning. Värdarna var supertrevliga och gjorde verkligen allt för att vi skulle trivas. På andra sidan gatan ligger en helt ljuvlig strand med vit sand och turkost hav, där vi även snorklade en del.”

• C Mauritius - All Inclusive Gästbetyg: 9,2

”Vi hade en underbar vistelse! Omgivningarna var perfekta med havet o de vackra poolerna. Mat och dryck var av hög klass och personalen var mycket vänlig!”

• ”Sängen var bekväm. Rummet var bra.”

• ”I stort sett allt”

• C Mauritius - All Inclusive Gästbetyg: 9,2

”Bra läge på stranden. Rent Bra att allt ingick i all inklusive. Väldigt få drycker som inte ingick Windsurfing, SUP, kajak etc att låna (gratis)”

• Long Beach Mauritius Gästbetyg: 8,3

”Bekväma sängar, fin omgivning, bra snorkling, tyst och lungt.”

• Eden Villa Gästbetyg: 7,7

”Mycket mycket trevlig personal 😍fick otroligt fint o varmt välkomnande. Jag fick rummet på morgonen O frukost direkt vilket var väldigt uppskattat. Frukosten var kanon, verkligen valuta för pengarna. Bra att man kunde äta kvällsmat på boendet. Blev dessutom bjuden på välkomstmiddag 🙏😍 Läget ligger bara en liten promenad bort till den finaste o bästa stranden på hela Mauritius. Fanns även ett matställe på stranden. Synd att jag upptäckte detta ställe mina sista dagar. Kan verkligen rekommendera detta ställe❤️”

De 15 bästa hotellen i Belle Mare