2. Hotellrecensioner Mauritius
  3. Hotellrecensioner Mauritius
Mauritius östkust Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Vi hade en underbar vistelse! Omgivningarna var perfekta med havet o de vackra poolerna. Mat och dryck var av hög klass och personalen var mycket vänlig!”

• Silver Beach Hotel Gästbetyg: 7

”Fantastisk läge o prisvärt boende! Trevlig personal! Lite slitet o behöver renoveras/ fräschas upp, speciellt de rummen som hade trädgårdsutsikt! Inte mycket att göra runt omkring. Helt ok all inclusive. Väldigt omtänksam servitör som såg till att vi fick extra vegetariska rätter.”

• Silver Beach Hotel Gästbetyg: 7

”Ett jättetrevligt hotell med en fin strand”

• Friday Attitude Gästbetyg: 7

”Hotellet var mycket trevlig och väldigt mysigt. Hotellet ligger toppenbra med en riktigt fin strand.”

• ”Läget och närhet till allt”

• Laguna Beach Hotel & Spa Gästbetyg: 8

”Underbar pesonal och personligt bemötande.”

• Long Beach Mauritius Gästbetyg: 8

”Lokalitet och boende var fantastiskt fint. Stranden otroligt fin och de mindre restaurangerna var toppen. Maten god”

• Silver Beach Hotel Gästbetyg: 9

”Personalen tillmötesgående och med utmärkt service känsla.Maten helt okej kanske personalen borde få air condition i köket och i restaurangen.”

• ”Stranden, personalen, rummen och hela atmosfären var fantastisk. Vi blev väl omhändertagna och personalen hjälpte gladeligen till att hjälpa oss med överraskningar för födelsedagsbarnet vi firade.”

• ”Sängen var bekväm. Rummet var bra.”

De 10 bästa hotellen i Mauritius östkust