2. Opinions d'hotels de Maldives
  3. Opinions d'hotels de Ari Atoll
  4. Opinions d'hotels de Thoddoo
Maldives Thoddoo Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Alesara Guest House Puntuació: 9

"El Musthafa i el servei molt amables i molt atents en tot . Es desfan perque estiguis bé i disfrutis de la teva estada a l'Illa . Ens esperaven al port i l'habitació tenien preparat un suc de benvinguda. L'atenció rebuda ha estat de 11 sobre 10."

• Thoddoo Beach Holiday Inn Puntuació: 9,4

"El lloc ens va encantar, Shasha és un amfitrió molt amable, atent i proper, ens va explicar històries de l'illa i vam parlar molt bé amb ell. L'esmorzar molt bo i complet. Té moltes bicicletes a fora que pots agafar per recórrer l'illa de manera gratuïta. Un lloc increïble sens dubte i que recomano al 100% Esperem tornar aviat. Gràcies Shasha!!"

• "Hem estat com a casa!! Mohamed ha estat atent en tot moment i ens ha ajudat en tot el que hem necessitat. L’allotjament es bonic i està molt prop de la platja, 10 min caminant. El menjar que ofereixen es molt bo i fresc!!!"

• "Molt a prop de la bikini beach, tenen bicis gratis i el sopar inclòs va ser increïble, un peix de dos pams i mig que a un restaurant sortiria caríssim. Tot l'estaff super agradables i ajudant en tot moment organitzant els transfers amb speedboat."

• "L’amabilitat, atenció i servei del personal."

• "Simplement genial! Ali i tot el seu staff son encantadors, ens han ficat les coses molt fàcils i han tingut moltissims detalls amb nosaltres, no podem estar mes agraïts. Han fet que la nostra estada a la preciosa illa de thoddoo sigui perfecta, tot i el mal temps dels ultims dies. L'habitació molt acollidora i tot estava super net. El peix a la brasa del sopar bonissim! Sens dubte per repetir."

Els 20 millors hotels de Thoddoo