2. Opinions d'hotels de Filipines
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Visayas
  4. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Siquijor
Filipines Siquijor Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Uptown Guesthouse Puntuació: 9,5

"El lloc està molt arreglat, net, llits còmodes, tens aigua per reomplir l'ampolla a l'habitació i estris de cuina...molt be! Justin és un encant, ens va ajudar en tot i es va preocupar per nosaltres, repetiria!"

• "És al mig de la natura,molt tranquil i clima suau. El menjar molt bo també."

• Stella'z guesthouse Puntuació: 9,1

"M’ha agradat tot! Habitacions netes, comodes, llits amb cortines, aire condicionat… pel preu, no se que mes es pot demanar. No serveixen esmorzar, pero te una cuina ideal per preparar-te tu mateixa menjar. Prop de restaurants, dive centers i la millor zona d’snorkel de l’illa. El personal molt amable i atent a qualsevol cosa que puguis necessitar, en especial la Tintin i Monik! Son les millors. Reserveu amb antel·lacio que l’habitacio compartida estava cada nit fully booked!!"

• Xylla Guesthouse Puntuació: 8,2

"Hostal molt barat i la mida de l'habitació és gran. Amb wifi. Pots menjar a casa dels propietaris a bon preu. Et lloguen motos a bon preu."

• RMB GUEST HOUSE Puntuació: 8,6

"L'hotel és bastant nou i està molt net. Es una habitació senzilla però té de tot el necessari. Aire acondicionat, dutxa amb aigua calenta. I cortina. Wifi bastant ràpid. Vullidor d'aigua. Són petites casetes amb una mica de terrassa."

• Einel Homestay 1 Puntuació: 9,4

"Petit apartament amb cuina. L'habitació és gran i la cuina te lo bàsic. Aire acondicionat, wifi ràpid, està bastant net."

Els 25 millors bed and breakfast i fondes de Siquijor

segons 5.430 opinions de bed and breakfasts a Booking.com