Abruzzo Ski Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Convento di San Colombo Beoordelingsscore: 9

“De ruimte, de stijlvolle indeling en inrichting, de rust en sereniteit, het schitterende zicht. Uitgebreid en rijkelijk A-typisch Italiaans ontbijt. Zeer vriendelijk onthaal en bediening.”

• Hotel Nilde Beoordelingsscore: 9

“Begin maart. We waren de enige gasten. Vriendelijke meneer spreekt helaas geen Engels. Kamer gelijkvloers nr. 5 aan achterzijde (rustig) is keurig netjes sanitair compleet en schoon. Linnengoed heerlijk fris en schoon. Ligging goed en rustig. Kerkklok niet hinderlijk. Ontbijt prima. Voor cena/diner is zijn restaurant helaas niet open.”

• Albergo Ristorante Monte Selva Beoordelingsscore: 9

“Alles top!”

• Sextantio Albergo Diffuso Beoordelingsscore: 7

“Heel apart”

• Albergo Parco Gran Sasso Beoordelingsscore: 7

“Onbijt prima.”

• Osteria Della Posta Beoordelingsscore: 9

“Alles was in orde geen negatieve opmerkingen . Goed restaurant met vlotte bediening . Het personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk”

• Hotel Tre Monti Beoordelingsscore: 10

“We kwamen aan bij het hotel langs de SR5 en de rivier aan de achterzijde en troffen heel veel aanloop voor pranzo (en later ook voor cena) in hun restaurant Magnoz. Voor grote groepen een lopend buffet met veel verse groenten etc. Een restaurant gedeelte voor alla carte bestellingen. De bediening heel vlot. De hotelkamer en sanitair waren goed. Onze kamer aan de achterzijde was rustig, met uitzicht op de rivier en het spoor. Ook het ontbijt was heel goed, dat kan ook niet anders!”

• GranSasso Dream House Beoordelingsscore: 9

“In een prachtig dorp, dat echter deels door aardbevingen ernstig gehavend was.”

• Hotel Petite Fleur Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijkheid, gastvrijheid van het personeel Ligging nabij centrum”

• Hotel Casale Beoordelingsscore: 8

“Klantvriendelijk. Schone nette kamer.Er werd iemand bij gehaald die wat Engels kon praten. Ik kan geen Italiaans spreken.”

De 30 beste hotels in: Abruzzo Ski