Abruzzo Ski Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• B&B Dimora Belvedere Beoordelingsscore: 10

“Heel mooie nieuwe b&b comfortabel en op goede locatie. Ontbijt bij bar in de buurt”

• B&B Il Marchese Del Grillo Beoordelingsscore: 10

“Stijlvol, origineel en smaakvol de sfeer van het zeer oude gebouw behouden.”

• Residenza Storica le Civette Beoordelingsscore: 9

“We hebben een prima verblijf gehad. Kamer was goed en schoon. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Parkeren gemakkelijk vlakbij de accommodatie. De eigenaren hebben ook een uitstekend restaurant naast de B&B. Hier hebben we heerlijk gegeten. Ook het ontbijt was goed en uitgebreid.”

• Charme in Perillis Beoordelingsscore: 10

“Verscholen in een klein dorpje ligt op een prachtige plek deze accommodatie. Met uitzicht over de vallei, word je in de ochtend getrakteerd op een fantastisch kijkje vanuit je bed. Het bed is ruim en comfortabel en de kamer mooi ingericht. De mensen spreken alleen Italiaans, maar doen er alles aan om met je te kunnen communiceren. We vonden het ontbijt, zeker voor de Italiaanse standaarden, heerlijk en uitgebreid.”

• Villa Del Poeta Beoordelingsscore: 10

“De kamers waren ruim en zeer schoon. De gastvrouw Maria Teresa deed er alles aan om ons een goed verblijf te bezorgen. De accommodatie ligt op loopafstand van het historische centrum Het ontbijt was geweldig. Zeer uitgebreid en met veel verse en zelf gebakken producten. Maria Teresa gaf ons veel tips voor uitstapjes in de omgeving en ook voor restaurants waar we heerlijk hebben gegeten. Parkeren kon gemakkelijk voor de deur.”

• B&B Ponte Capograssi Beoordelingsscore: 9

“Schone b&b, met attente gastheer. Goede ligging ten opzichte van het centrum.”

• Il labirinto Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk heide van de persoon”

• B&B Palazzo La Loggia Beoordelingsscore: 9

“Huiselijk, veel bloemen en aardig, gastvrije eigenaar. Mooie kamer. Heel goed en uitgebreid ontbijt.”

• B&B Solimo Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamers, dicht bij het historisch centrum. Veel eetgelegenheden op wandelafstand. Ontbijt is lekker en makkelijk met zelfbediening”

• La Dote Beoordelingsscore: 8

“Prijs kwaliteit verhouding was uitstekend Groot terras met mooit uizicht op de bergen”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Abruzzo Ski

gebaseerd op 21.900 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com