Abruzzo Ski Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Casale Beoordelingsscore: 8

“Klantvriendelijk. Schone nette kamer.Er werd iemand bij gehaald die wat Engels kon praten. Ik kan geen Italiaans spreken.”

• Albergo Ristorante Monte Selva Beoordelingsscore: 9

“Alles top!”

• Hotel Petite Fleur Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijkheid, gastvrijheid van het personeel Ligging nabij centrum”

• Hotel Nilde Beoordelingsscore: 9

“Begin maart. We waren de enige gasten. Vriendelijke meneer spreekt helaas geen Engels. Kamer gelijkvloers nr. 5 aan achterzijde (rustig) is keurig netjes sanitair compleet en schoon. Linnengoed heerlijk fris en schoon. Ligging goed en rustig. Kerkklok niet hinderlijk. Ontbijt prima. Voor cena/diner is zijn restaurant helaas niet open.”

• Convento di San Colombo Beoordelingsscore: 9

“De relaxte sfeer, vriendelijk personeel, goed ontbijt met veel keus, ruime kamer, prima douche.”

• Albergo Parco Gran Sasso Beoordelingsscore: 7

“Onbijt prima.”

• Hotel Tre Monti Beoordelingsscore: 10

“We kwamen aan bij het hotel langs de SR5 en de rivier aan de achterzijde en troffen heel veel aanloop voor pranzo (en later ook voor cena) in hun restaurant Magnoz. Voor grote groepen een lopend buffet met veel verse groenten etc. Een restaurant gedeelte voor alla carte bestellingen. De bediening heel vlot. De hotelkamer en sanitair waren goed. Onze kamer aan de achterzijde was rustig, met uitzicht op de rivier en het spoor. Ook het ontbijt was heel goed, dat kan ook niet anders!”

• Sextantio Albergo Diffuso Beoordelingsscore: 7

“Heel apart”

• Convento di San Colombo Beoordelingsscore: 8

“Hele mooie locatie in een oud klooster met uitzicht over het dal. Kamers zijn heel netjes en het ontbijt zeer uitgebreid en lekker.”

• Osteria Della Posta Beoordelingsscore: 10

“Het feit dat het personeel zo vriendelijk was. Alles was zeer Spik en span. Het eten in het restaurant was zeer lekker. Een goed en lekker ontbijt”