2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
De eoliske øyer Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Carasco Omtalescore: 8

«veldig fin badeplass med havet»

• Hotel Phenicusa Omtalescore: 4

«Nærhet til havn og havet»

• «Utsikten»

• Hotel Orsa Maggiore Omtalescore: 9

«Vi likte alt! Helt nydelig hotel. Et skjult perle. Utmerket og hjelpsom personell. God frokost og middag! Gratis transfer til ferje. Nydelig basseng området. Nydelig utsikt fra rommet.»

• Casa n6 Omtalescore: 8

«Strålende beliggenhet pg nydelig, gammelt hus.»

• Hotel Carasco Omtalescore: 6

«fin beliggenhet»

• «Veldig hyggelig og imøtekommende vert. Ordnet scooter levert på hotellet 👍 Personalet ellers var topp. God frokost,med flott utsikt over byen og havna. Veldig bra rom, ikke noen lyder fra naborom. Anbefales på det varmeste.Hvis nytt opphold så er det førstevalget.»

• Hotel Corallo Omtalescore: 10

«Stort, praktisk innredet rom i sidebygning til Gattopardo Park Hotell. Sentralt, men stille og rolig. Alle Gattopardos fasiliteter var tilgjengelig for oss. Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Restaurant rett i nærheten med nydelig mat. Samme sted er også et bakeri som i tillegg har take away.»

• Hotel Villa Cute - HVC Omtalescore: 8

«Hotellet hadde en fantastisk beliggenhet og lå ikke langt unna sentrum hvor båtene legger til. Fin utsikt fra hotellrommene utover byen, siden hotellet ligger litt opp i høyden. Vi ble hentet av hotellets manager ved kaien da vi ankom Lipari, og han kjørte oss også ned igjen da vi skulle dra. Fransesco er serviceinnstilt og munter og kom med gode tips for stedet og spise og andre aktiviteter som Lipari har å by på.»

De 30 beste hotellene i De eoliske øyer

basert på 19 744 hotellomtaler på Booking.com