2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen Portugal
Alentejo Litoral Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Be a Guest at PachaMama Community Beoordelingsscore: 9

“Het appartementje waarin wij verbleven was ruim en schoon. Aan de voorkant was een heel fijne patio. Het terrein is heel groen en gezellig. Er is een gemeenschappelijke ruimte met poolbiljart, tafeltennis en diverse spellen. Erg leuk! Het ontbijt is super lekker. Wij hebben genoten van ons korte verblijf hier en komen graag terug.”

• Refugio da Longueira Beoordelingsscore: 10

“Wat een prachtig huis. Niet alleen mooi ingericht maar ook gezellig en comfortabel. Had er zo een week willen blijven. Balkon en terras aan de slaapkamer. Rustig. Heerlijke bedden. Aan alles is gedacht. Zelfs aan een wasmachine en waslijn. We kwamen aan na een lange wandeling. De gastvrouw had al tevoren al contact met ons gezocht en dankzij haar informatie wisten we dat er een restaurant open was. Ze kwam de sleutels van het huisje afgeven tijdens onze lunch. Heerlijke lunch en toen nog naar 50 meter naar het huisje.”

• Casa da Amoreira Beoordelingsscore: 9

“Mooi appartement midden in het dorp. Aangename sfeer. Parkeren in directe omgeving. 5 minuten met de auto van het strand gelegen. Veel leuke barretjes en restaurants in de buurt.”

• Aqualuz Troia Rio by The Editory Beoordelingsscore: 9

“Het uitzicht was fenomenaal”

• Casa da Falésia Beoordelingsscore: 10

“Verhuur, dus zorg je zelf voor ontbijt. Onthaal door eigenaars was super: vriendelijk, onthaalpakketje. Verse bloemen in het huisje. Superlekkere koffie. Verder was alles aanwezig voor een comfortabel verblijf. De WiFi werkt perfect.”

• Amor de Crianca Beoordelingsscore: 10

“Comfortabel bed (heerlijk geslapen!, gastvrij ontvangst incl brood, melk, koffie, thee, boter, jam en koude biertjes., Serene rus met, privé zwembad. We waren er helaas maar voor 1 nachtje.”

• Cerca da Vitoria 3 Milfontes Beoordelingsscore: 9

“De locatie”

• Almograve - Praias Beoordelingsscore: 8

“Het lag precies op de route van onze wandeltocht. Ideaal.”

• Monte Lusitano Sossego Beoordelingsscore: 9

“Alles wat je nodig hebt is aanwezig, inclusief ruim voldoende handdoeken en ook badlakens. Op slechts een half uurtje rijden van de mooie stranden.”

• Quinta Pero Vicente Beoordelingsscore: 9

“Bijzonder ontspannen sfeer.Gezellig met leuke eigenaar en zijn dieren.Zeer fraai ontbijt.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Alentejo Litoral

gebaseerd op 47.417 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com