2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen Portugal
Alentejo Litoral Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Casa Idalia Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10

“Het was een prachtig boutique hotel op een mooie / centrale locatie in comporta. Charlie en Lou waren geweldige hosts en waren zeker bereid om een stap extra te zetten als service voor hun gasten. Zo was niets teveel gevraagd en hebben zij onder meer onze restaurant reserveringen gedaan. Enorm fijn!”

• Sol da Vila Beoordelingsscore: 9

“In het centrum, schoon, vriendelijk personeel”

• Monte Das Alpenduradas Beoordelingsscore: 10

“een erg fijn verblijf gehad, kamer is knus en netjes, douch ruimte ruim en prima. Ook het zwembad was mooi gelegen, tussen het groen, vogels, tuin, en rust. dat is overigens het leukste aan de plek, de rustige ligging en de natuurlijke omgeving. Het ontbijt wordt voor de deur gezet die je heerlijk buiten kunt nuttigen. dat was genieten”

• Herdade AMÁLIA RODRIGUES Beoordelingsscore: 10

“Het bedienend personeel”

• Raminhos Guest House Beoordelingsscore: 9

“Rustige locatie. Prachtig ingericht huis. Opvang door gastvrouw. Heerlijke kamer en bedden. Het is allemaal brandschoon en tot de puntjes verzorgd. Ook goed voor wandelaars. Er was zelfs een wasrek buiten om wat was uit te hangen. De gastvrouwen waren attent- hadden een heerlijk restaurant voor ons gereserveerd.”

• Casa Morais Beoordelingsscore: 10

“Zeer gorde hodt. Vida longs”

• Casa Mar Azul Beoordelingsscore: 8

“De locatie is perfect. De host was zeer bereidwillig.”

• Pé na Areia, Alojamento Local Beoordelingsscore: 10

“We hadden een erg leuke kamer met oog voor details. De eigenaresse heeft erg haar best gedaan om het ons naar de zin te maken. Koffie, thee, water en andere lekkernijen zijn gratis te gebruiken en pakken. De binnen patio is leuk om een glas wijn te drinken en te ontbijten.”

• Ocean House Alentejo Beoordelingsscore: 8

“Neutra”

• Mama Adama - Alpaca Farm & Hotel Beoordelingsscore: 9

“Rust, uitzicht en zwembad”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Alentejo Litoral

gebaseerd op 60.998 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com