2. Opinions d'hotels de Portugal
  3. Opinions de cases i apartaments de Província d'Alentejo
Província d'Alentejo Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Casa da Urra Puntuació: 10

"Tot. El lloc es fabulós. Paisatge, vistes, tranquilitat, instal.lacions, esmorzar, personal, … tTranquilitat total. Per estar mes dies i repetir"

• Casa Porta do Sol Puntuació: 10

"Es molt acollidor, amb molts detallets per passar uns dies, molt ben equipat de utensilis i la propietaria molt amable, ens ha deixat una cistella de fruita i per esmorçar (pa, llet, mermelades)"

• Casas da Vila Puntuació: 10

"Piscina, automatismos para ingressar, boa localização, frente do prédio há uma mercearia que tem de tudo a preços muito baixos."

• "-"

• "L'allotjament és excel·lent, tot molt cuida't i net. Ens hem sentit excel·lenment acollits, els propietaris ens han donat molta informació de la ciutat."

• 4Bs - Birds & Bicycles Puntuació: 10

"Tot.L.esmorzar es fanitàstic."

• Casa Sto. António Puntuació: 4

"La situació"

• "Una quinta situada en un lugar realmente espectacular, perfecto para descansar y tomar el sol. Las habitaciones son preciosas, el entorno es impresionante y queda a 5 minutos de Évora. Lo mejor de todo fue el servicio que nos brindó Rita: atendió absolutamente todas nuestras peticiones."

• "L amplitud i la situació"

• Casa do Menino Jesus Puntuació: 10

"Amfitrions molt amables."