2. Opinions d'hotels de Jordània
  3. Opinions d'hotels de Amman Governorate
Amman Governorate Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Al Midan Hotel Puntuació: 9

"El personal són acollidors i l' esmorzar està molt bé. Tens disponible infusions i te durant tot el dia ."

• "Personal molt atent i amable, llits molt còmodes i bona ubicació"

• New MerryLand Hotel Puntuació: 10

"Gran servei, personal molt amable"

• The Boutique Hotel Amman Puntuació: 10

"Hotel fantàstic, molt bona ubicació. El personal molt atent i agradable. Tenen un acord amb un pàrquing situat just al costat, que et permet aparcar el cotxe durant tot el dia per preu molt econòmic. Situat al centre de la ciutat, a 15-20 mins dels punts més emblemàtics d'Amman. Molt recomenable!!!!"

• Layaali Amman Hotel Puntuació: 10

"El tracte del personal, la Christine de recepció ens ha ajudat molt. A l’esmorzar el Chef Alí i, especialment, la Chef Mama han estat molt amables i el menjar ofert molt correcte, si haguéssim de tornar a Amman segur que vindríem al Layaali."

• Arab Tower Hotel Puntuació: 9

"Bon hotel, molt funcional i amb molt bona ubicació en la caòtica Amman. El preu és molt correcte i l'habitació, tot i ser vella, està molt bé. El lavabo era molt nou, perfecte. Per un petit extra vem fer un esmorzar al rooftop amb unes vistes increïbles de la ciutat."

• Art Hotel Downtown Puntuació: 5

"La situació és immillorable. Està al centre de la ciutat, rodejat de restaurants, botigues... i molt a prop de la Ciutadella i del Mercat. Vam reservar una habitació individual i em van donar una amb tres llits. Potser perquè estava buit. El personal és formidable a excepció d'un petit conflicte que vam tenir al final."

• Canary Boutique Hotel Puntuació: 8

"Personal molt atent Habitacio comfortable Ben ubicat al centre d'Amman Esmorzar molt bo"

• Sandra Hotel Puntuació: 10

"Realment tot molt bé i el conductor que m ha portat a fer el tour li dono un 10, bon conductor i molt atent, ."

• La Locanda Boutique Hotel Puntuació: 10

"Maestro garden, menjar molt bo, tenen cervesa i vi locals."

Els 30 millors hotels de Amman Governorate